پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
یک استاد دانشگاه گفت: حفظ ارزشهای دینی ، بصیرت و آگاهی نسبت به مسایل روز جامعه، ولایت پذیری و تقویت وحدت ملی در کشور جزو مهمترین شاخصه های اصلی در پیشبرد اهداف نظام می باشد.

شعارسال: حجت الاسلام ضمیری عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور قم گفت: نه دی را می توان آغاز روز عبرتها و بصیرت نامید و باید توجه داشت که هر اعتراضی باید در مسیر قانون صورت گیرد چرا که اگر از مسیر قانون خارج شود علاوه بر خسارتهای فردی کیان نظام را مورد خطر قرار خواهد داد.

وی افزود: دهه بصیرت مهمترین حادثه ای است که در تاریخ کشور بی نظیر بود و می توان آن را به روز ولایت و بیعت با ولایت نامگذاری کرد.

حجت الاسلام ضمیری ادامه داد: حماسه 9 دی روزی بود که فتنه گران کارهای غیر قانونی انجام داده و فضای کشور را به سمت تشنج هدایت کردند که نیاز بود مردم با حمایت رهبری این توطئه را خنثی کنند.

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نورقم تصریح کرد: متآسفانه فتنه گران بدون توجه به ساز و کار قانونی وارد کار و از مسیرقانونی خارج شدند و با کشاندن مردم به خیابان و ایجاد هزینه برای ملت سبب سوء استفاده منافقین، سلطنت طلبان و استکبارگرایان شدند.

وی اظهار داشت: بروز چنین فتنه ای در کشور به جهت تمکین نکردن آنها به قانون بوده که اگر این امر در مسیر قانونی پیگیری می شد ازنتیجه بهتری برخوردار می شد.

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور قم خاطر نشان کرد: متاسفانه کسانی که زمانی در راس نظام بوده و مسئولیت های اجرایی داشتند دچار این فتنه شدند و دشمنان با تحریک آنان کشور را دچار آسیب جدی کردند.

حجت الاسلام ضمیری یادآور شد: با توجه به همه این موارد می توان 9 دی را روز عبرتها و بصیرت نامید که باید توجه داشته باشیم هر اعتراضی باید در مسیر قانون صورت گیرد چرا که اگر از مسیر قانون خارج شود علاوه بر خسارتهای فردی کیان نظام را مورد خطر قرار خواهد دا د.

وی ابراز داشت: در جامعه ما همواره سخنان رهبری فصل الخطاب بوده و این تبری جویی و تمکین به قانون باید در سایه ولایت پذیری صورت گیرد چرا که این روز روز بصیرت، حمایت و بیعت مجدد با رهبری بود که سبب تقویت نظام و ملت شده است.

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور قم افزود: ارتباط دو سویه مردم با ولایت این نکته را به دشمن فهماند که هرگز حق دخالت و طمع به کشوررا نداشته و ندارد و تازمانی که مردم در سایه ولایت پذیری حرکت می کنند دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند.

حجت الاسلام ضمیری بیان داشت: مردم همیشه نگاهی قاطع به رهبری، نظام و ولایت داشته ومهمترین گزینه و رمز موفقیت برای ملت است که پشتیبانی از ولایت فقیه از بروز آسیب به کشور جلوگیری می کند.

وی اذعان داشت: نخبگان در هر جامعه ای به عنوان گروه مرجع محسوب می شوند و مردم همواره نظاره گر اعمال آنها هستند که در این راستا نخبگان کشور نیز باید نسبت به رابطه خود با ولایت و مردم دقت نظر داشته باشند و اجازه ندهند این گونه رفتارها و بداخلاقی ها که کشوررا با آسیب جدی روبرو خواهد کرد اتفاق بیافتد.

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور قم ادامه داد: ولایت فقیه، قانون اساسی، نظام و مردم جزو خط قرمزهای این نظام هستند و جزو اصول ارزشی و دینی محسوب می شوند که اگر بتوانیم در سایه رهبری نظام و در چهارچوب قانون حرکت کنیم وحدت جامعه و روحیه ولایت پذیری در مردم تقویت می شود.

حجت الاسلام ضمیری ابراز داشت: حفظ ارزشهای دینی ، بصیرت و آگاهی نسبت به مسایل روز جامعه، ولایت پذیری و تقویت وحدت ملی در کشور جزو مهمترین شاخصه های اصلی در پیشبرد اهداف نظام می باشد.

وی گفت: در شرایط کنونی که انتخابات مهم خبرگان و مجلس شواری اسلامی روی داده است باید با بصیرت وآگاهی و پیروی از مضامین و رهنمودهای رهبری در مسیر درست پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار خبر 14 دی 1394، کدمطلب: 511977، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین