پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه ولایت پذیری و تبعیت از ولایت به شعار دادن نیست، گفت: امروز ولایتمداری، در عمل به فرامین ولی امر مسلمین است.

شعار سال: ‌ سیدمهدی موسوی نژاد در نشست علنی و در نطق میان دستور، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به همه فجرآفرینان خصوصا مقام معظم رهبری و خانواده های معزز شهیدان، ایثارگران و جانبازان، به گزیده ای از سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: خدا نیاورد آن روزی که سیاست ما و سیاست مسئولان کشور، پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به حمایت از سرمایه‌داران شود و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند.

وی افزود: دولتمردان، نمایندگان، کارگزاران نظام، استانداران، مدیران کل، وزرا، شهرداران و مسئولان حکومتی و دولتی، ۳۶ سال از انقلاب ما می‌گذرد؛ بیایید خودمان و عملکردمان را مورد ارزیابی قرار دهیم.

نماینده مردم دشتستان با بیان اینکه ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت فقط به شعار دادن نیست، گفت: امروز ولایتمداری در عمل به فرامین ولی امر مسلمین است، نیاز رهبر انقلاب به شعارهای توخالی نیست، امروز نیاز این است که مو به مو به فرمایشات معظم له که شامل رسیدگی به محرومان، مستضعفان، مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی، رسیدگی به امور مردم، رفع گرفتاری ها، جلوگیری از اسراف و تجمل گرایی، مقابله جدی با دست اندازان بیت المال و پرهیز از رفتارهای متکبرانه و همچنین مردمی بودن مسئولان نظام است، عمل کنیم.

موسوی نژاد ادامه داد: اگر ما مسئولان اینگونه باشیم، شعار «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» عینیت پیدا می‌کند، مسئولان کشور بدانند فساد، اختلاس و ظلم به مردم مستضعف و مظلوم در تضاد جدی با روح انقلاب است.

وی افزود: به فرموده امام مستضعفان، همه شما به پشتیبانی ملت احتیاج دارید اگر روزی از پشتیبانی آنها محروم شوید کنار گذاشته می شوید و همچون رژیم شاهنشاهی ستمکار، به جای شما ستم‌پیشگان پست ها را اشغال می کنند. باید کوشش در جلب نظر ملت کنیم و از رفتار غیرانسانی و غیراسلامی دوری کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار13 بهمن 1394، کد مطلب: 3040410: www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین