پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۷۵۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
تهدید نظامی ترامپ علیه کره شمالی و ونزوئلا برای وال استریت خوب بود، سهام سازندگان اسلحه و تولیدکنندگان صنایع نظامی سر به فلک گذاشت.

شعار سال: به نقل از اسپوتنیک، به دنبال بیانیه هشت اگوست پیونگ‌یانگ مبنی بر طراححی و ساخت یک کلاهک هسته ای برای موشک قاره‌پیمای کره شمالی، رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ چندین نطق آتشین بر علیه کره شمالی داشته است که شامل عبارت «آتش و خشم» هم بود، و یک روز پس از آن سهام سازندگان اسلحه و تولیدکنندگان صنایع نظامی سر به فلک گذاشت.

درحالی‌که در هفته‌های اخیر سهام جهانی جهت صعودی به خود گرفته بود، در اواسط هفته گذشته همه قیمت‌ها، به جز سهام تولیدکنندگان سلاح، به شکل قابل توجهی سقوط کردند.

طبق گزارش دیفنس وان، شرکت‌های فناوری دفاعی تکستران، جنرال داینامیکس، ال سه تکنالجیز و هانتینگتون اینگالز، همگی سود کردند، درحالی‌که غول‌های صنعت اسلحه ری‌تئون، نورتراپ گرومن، و لاکهید مارتین، به بالاترین ارزش سهام تاریخ شرکت‌های خود دست یافتند.

شرکت‌های مشاور سرمایه گذاریکه در مورد سودهای بالقوه خبر می‌دهند، فورا به سرمایه‌گذاران اطلاع دادند در سهام شرکت‌هایی که سیستم‌های دفاع ضد موشکی و شبکه‌های مربوط به آنها را طراحی و تولید می‌کنند سرمایه‌گذاری کنند.

طبق اعلام دیفنس وان، سازندگان سلاح و تامین‌کنندگان تجهیزات نظامی در حال حاضر سرمایه‌گذاری جذابی به حساب می‌آیند، البته اگر شما مشکلی با این نداشته باشید که پولی که به دست شما می‌رسد از فروش تجهیزاتی به دست می‌آید که مستقیما برای کشتن انسان ها استفاده می‌شوند.

آخرین تحلیل مورگان استینلی از سازندگان اسلحه اشاره داشت که سهام این شرکت‌ها اوج خواهد گرفت.

سخنگوی ال سه تکنالجیز در ماه گذشته اعلام کرد: ما انتظار داریم در هفته‌ها و ماه‌های آینده مذاکرات جدی در مورد افزایش بودجه داشته باشیم تا نتایج مثبتی ارائه دهیم.

اتحادیه تجار و متخصصان مالی در ماه گذشته اشاره داشت که هزینه‌های نظامی آمریکا سال گذشته به بیشترین میزان خود رسید و احتمالا در ماه‌های آینده دوباره افزایش خواهد داشت.

مدیر اجرایی ارشد جنرال داینامیکس، فه‌به نواکویچ گفت: من معتقدم تمایل و علاقه واقعی در مورد هزینه نظامی بیشتر وجود دارد که این خود را در سرمایه‌گذاری و بودجه بیشتر برای صنایع دفاعی نشان خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 مرداد 96، کد مطلب: 4057700:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین