پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: عامل ایجاد مزاحمت از طریق پیام رسان های موبایلی درهمدان دستگیر شد.

شعارسال: سرهنگ اکبر امینی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی بر مزاحمت اینترنتی در تحقیقات اولیه مشخص شد طی چند روز گذشته فردی در یکی از پیام رسان های موبایلی برای شاکی، پیام غیر اخلاقی فرستاده و در پی جواب ندادن به این پیام ها توسط شاکی، متهم اقدام به ارسال پیام های زشت و توهین آمیز نموده و وی را تهدید کرده است.

وی ادامه دادکه طی این اتفاق کارشناسان پلیس فتا با بکارگیری شگردهای خاص فنی و پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ امینی اظهار داشت: متهم با حضور در پلیس فتا و مشاهده مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جرم، اختلاف با شاکی و قصد انتقام جویی از وی بیان کرد.

رئیس پلیس فتا همدان به شهروندان هشدار داد: هرگونه فحاشی، تهدید، ایجاد مزاحمت از طریق ارسال پیام و محتوای مستهجن برابر قانون جرم بوده و در صورت پیگیری از سوی شاکی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی توصیه کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی با پلیس در میان بگذارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1396، کدخبر: 4061671: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین