پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان درباره آخرین وضعیت صنایع بزرگ اصفهان که درگیر بحران مالی و داخلی هستند توضیح داد.

شعارسال: اسرافیل احمدیه  درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی کارخانه پلی‌اکریل اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته امیدواریم که بخش پلی‌استر کارخانه زودتر از موعد مقرر به خط تولید بازگردد.

وی افزود: در حال حاضر همه مسئولان از استاندار تا نمایندگان مجلس به‌دنبال برطرف‌کردن مشکلات مربوط به این کارخانه هستند تا هرچه زودتر به تولید بازگردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به مشکلات کارخانه کاشی نیلو نیز گفت: مشکل این کارخانه مدیریتی است، کاشی نیلو جزء واحدهای خوب صادراتی به شمار می‌رود و اگر مشکل مدیریت این کارخانه برطرف شود می‌تواند به خط تولید برسد.

وی ادامه داد: مشکل این کارخانه هنوز به طور کامل برطرف نشده، علی رغم اینکه بخشی از کارخانه توسط بانک به مزایده گذاشته شده اما به دنبال این هستیم که کارخانه در محل خود بار دیگر راه اندازی و فعال شده و به جای دیگری منتقل نشود.

احمدیه خاطرنشان کرد: کاشی نیلو درگیر مشکلات داخلی است و برطرف‌کردن مسائل مدیریتی مباحث خاصی را طلب می‌کند، این کارخانه قابلیت رونق یافتن را دارد و امیدواریم این اتفاق زودتر صورت گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 1495535: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین