پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
در جلسه اخیر ستاد بودجه، مدیران سازمان برنامه و بودجه بررسی و پیگیری لایحه بودجه ۱۳۹۷ را در دستور کار قرار دادند.

شعار سال: به روال هر سال امور مربوط به لایحه بودجه در اواسط تابستان به طور جدی‌تری مورد پیگیری قرار گرفته و فرآیند آن در دستور کار قرار می‌گیرد. این در حالی است که طبق آخرین اخبار دریافتی به تازگی جلسه ستاد بودجه در سازمان برنامه و بودجه با حضور رئیس سازمان (نوبخت) و معاونین، مشاورین و همچنین مدیران دفاتر مربوطه تشکیل شده است.

در این جلسه گر چه محورهای متفاوتی مطرح بوده، اما در مهم‌ترین بخش زمانبندی و بخشنامه بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گرفته و به معاونت‌های سازمان ارجاع شده تا نظرات خود را در این رابطه اعلام کنند، بنابراین در جلسه آینده ستاد بودجه بازتاب بررسی زمانبندی و بخشنامه بررسی شده و در نهایت برای تایید به شورای اقتصاد فرستاده خواهد شد.

در صورت تایید شورای اقتصاد آنگاه بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۷ به تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه ارسال شده تا برآوردهای خود از بودجه سال بعد را تعیین و در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهند.

از سویی دیگر بر موضوع بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد نیز تاکید شده و پیگیری‌ها برای حرکت به سمت تهیه بودجه سالانه بر مبنای مبتنی بر عملکرد و به عبارتی بودجه‌ریزی بر اساس قیمت تمام شده انجام شده است.

اما موضوع دیگر مورد بررسی در ستاد بودجه به شرایط بودجه سال جاری بر می‌گردد که ابعاد هزینه‌ها و درآمدها مورد بحث قرار گرفته است و در صورت لزوم صرفه جویی‌های هزینه‌ای انجام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خبر داغ، تاریخ انتشار 31 مرداد 96، کدمطلب: ۷۳۴۳۵۲:www.khabaredagh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین