پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۷۷۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
بانک صادرات که در سال مالی ۹۵ با زیان مواجه شده بود، برای سال مالی ۹۶ هم زیان پیش بینی کرد و بدین ترتیب روند زیان دهی را ادامه می دهد.

شعارسال: بانک خصوصی صادرات ایران مدتی است روزهای سختی را از نظر مالی می گذراند، بر اساس گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۵ این بانک برای هر سهم ۱۸۶ ریال زیان دیده می شود. این در حالیست که در سال مالی ۹۵ مبلغ ۱۴۹ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال به عنوان سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی در حساب های این بانک ثبت شده که در مقایسه با سال مالی ۹۴ رشد ۶۲ درصدی را نشان می دهد.

همچنین سود تسهیلات اعطایی- مشاع این بانک برای سال مالی ۹۶ مبلغ ۱۱۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که این مبلغ ۱۲ درصد نسبت به سال مالی ۹۵ کاهش یافته است. ضمن این که سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سپرده‌گذاری‌های بانک صادرات در سال مالی ۹۵ مبلغ ۱۴ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال محقق شده و این مبلغ برای سال مالی جاری با ۱۲۴ درصد افزایش مبلغ ۳۴ هزار و ۷۵۳ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

با این حال زیان هر سهم بانک که در سال مالی ۹۴ مبلغ ۲۵۲ ریال بود، در سال مالی ۹۵ به مبلغ ۱۸۶ ریال رسید و برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ زیان هر سهم به مبلغ ۲۴۵ ریال رسید. همچنین زیان خالص بانک برای سال ۹۶ مبلغ ۱۴هزار و ۱۸۲ میلیارد پیش بینی شده است.

گفتنی است: این بانک که با ۵۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند، قراربود در تاریخ ۳۱ تیر ۹۶ جلسه مجمع عمومی عادی سالانه خود جهت بررسی صورت های مالی سال ۹۵ را برگزار کند، این مجمع را لغو کرد و تاکنون در مورد تاریخ برگزاری مجمع خود تصمیم جدیدی نگرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بانک مردم، تاریخ انتشار: 5شهریور1396، کدخبر: 71611: www.bankemardom.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین