پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: قیمت‌گذاری کالا‌ها در راستای توجه به حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده انجام می‌گیرد بنابراین دولت نباید این حق را از مصرف‌کننده و تولیدکننده بگیرد.

شعارسال: حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، با اشاره به اقدام دولت در حذف برچسب قیمت مصرف کننده در برخی کالاهای غیرضروری اظهار داشت: ما موظف هستیم همان‌گونه که حقوق تولید کننده را رعایت می‌کنیم حقوق مصرف کننده را نیز رعایت کنیم.

وی افزود: قیمت گذاری کالا‌ها در راستای توجه به حقوق مصرف کننده و تولیدکننده انجام می‌گیرد بنابراین دولت نباید این حق را از مصرف کننده و تولیدکننده بگیرد.

پژمان فر در پاسخ به اینکه برخی معتقدند حذف برچسب قیمت کالا‌ها منجر به رقابتی شدن آن‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: خیر، این گونه نیست همان گونه که تا به حال قیمت گذاری کالا‌ها روال بوده باید از این به بعد نیز این موضوع بر روی کالا‌ها درج شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 9شهریور1396، کدخبر: 630387: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین