پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که نوار غزه با یک بحران انسانی شدید و رنج و محنت‌های واقعی مواجه است.

شعارسال:پایگاه خبری العالم، آنتونیو گوترش در نشستی خبری که مدرسه آوارگان فلسطینی حلب در شهر بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه برگزار شده بود، با ابراز خرسندی نسبت به سفرش به نوار غزه، نسبت به وضعیت اسفبار نوار غزه ابراز تاسف کرد و گفت: «نوار غزه برای حل مشکلاتش نیازمند راهکارهای عملی و کارآمد است، از این رو از مجامع جهانی می‌خواهم که از نوار غزه حمایت به عمل آورند.»

این مقام بین‌المللی با تاکید بر تصمیم خود برای اعطای 4 میلیون دلار برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها و پروژه‌های ضرب الاجلی در نوار غزه و کارمندان آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا)، تصریح کرد که دو دستگی داخلی باعث نابودی موضوع فلسطین می‌شود و باید بساط این دو دستگی برچیده شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ترمیم شکاف داخلی و تحقق ایده تشکیل دو کشور، بر لزوم از سرگیری روند سیاسی برای تحقق این ایده و برچیده شدن تمامی موانع فرا روی آن تاکید کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد صبح روز گذشته (چهارشنبه) از گذرگاه بیت حانون وارد نوار غزه شده بود.

آنتونیو گوترش همراه با هیاتی از سازمان ملل متحد در سفری دو ساعته وارد نوار غزه شد. او پس از بازدید از نوار غزه به فلسطین اشغالی باز گشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار9شهریور96،کدخبر: 270147، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین