پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷
نیکلای ملادینوف فرستاده سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه در خصوص عواقب جنگ علیه غزه هشدار داد.
شعارسال: نیکلای ملادینوف افزود: جنگ در غزه ثبات نسبی که در کرانه باختری حاکم است از بین خواهد برد و عواقبی نیز برای اسرائیل و منطقه خواهد داشت.

فرستاده سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه با اشاره به اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی در تظاهرات «بازگشت» تاکید کرد: اسرائیل نباید از گلوله جنگی علیه مردم استفاده کند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز پنجشنبه اعلام کرد: در تظاهرات «بازگشت» که از 30 مارس (10 فروردین) در مرز غزه و سرزمین های اشغالی آغاز شده تا کنون 40 فلسطینی شهید و بیش از پنج هزار تن زخمی شدند.

وی گفت: امکان دستیابی به صلح میان فلسطینی ها و یهودیان به دلیل تحکیم مواضع گروه های افراطی و بی اعتمادی میان دو طرف کم رنگ شده است.

نیکلای ملادینوف با تاکید بر ضرورت تقویت تلاش ها برای تحقق صلح دائم میان فلسطینی ها و یهودیان گفت: دستیابی به صلح دائم در فلسطین منابع اصلی بی ثباتی و خشونت در منطقه را از بین خواهد برد.

فرستاده سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه در پایان گفت: آنچه که در خاورمیانه روی می دهد عواقب مستقیمی برای سایر نقاط جهان به همراه خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 7 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 82898665 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
سازمان ملل چرا فقط همش هشدار میده و اخرشم فقط امریکا میدونه که کی داره کی نداره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین