پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
شماری از اعضای احزاب سیاسی تونس از جمله " الغد "، جنایت دولت سعودی در اعدام آیت الله نمر باقر النمر را محکوم کردند.

شعار سال: به نقل از العالم، احزاب تونسی از اعدام النمر به عنوان یک اقدام حساب نشده و تصفیه حساب سیاسی نام بردند که هدف از آن ایجاد تفرقه در جهان اسلام و سرپوش گذاشتن بر شکست طرحهای سعودی ها در عراق ، سوریه و یمن است.

احزاب مزبور تاکید کردند: دولت سعودی گورش را با دست خود کند.

عمر الشاهد دبیرکل حزب الغد در گفت وگوی ویژه با شبکه العالم تاکید کرد: عربستان همه معاهدات را زیر پا می گذارد و مراعات دوست و دشمن را نمی کند.

وی گفت: این اقدام با زمانبندی خاصی انجام گرفت . جنایت عربستان در مورد شیخ نمر یک شکست واقعی است که پایه های این نظام را به لرزه درآورده است.

عمر الشاهد افزود: این رژیم در سوریه ، عراق و یمن شکست خورد و محور منطقه ای شکل گرفته بر اساس مثلث عربستان ، ترکیه و اسراییل نیز شکست خواهد خورد.

از سوی دیگر فوزی علوی رییس مرکز فرآیندهای تحقیقی فلسفی و دینی نیز در گفت وگوی ویژه با شبکه العالم تاکید کرد: نظام سعودی با اعدام نمر باقر النمر و تحت فشار گذاشتن آزادی های سیاسی و برانگیختن فتنه های مذهبی در داخل جهان اسلام گورش را با دست خود کند.

وی افزود: این نظام به نمایندگی از سوی امپریالیسم کار می کند و به صراحت با صهیونیسم جهانی هم پیمان است.

عبدالرزاق الهمامی دبیرکل حزب ملی دمکراتیک العمل در گفت وگوی ویژه با شبکه العالم ابراز داشت: ما شیخ نمر باقر النمر را شهید دفاع از آزادی های سیاسی در عربستان می دانیم و از کشورها می خواهیم تا کورکورانه از یک نظام سیاسی مستبد حمایت نکنند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ميزان، تاریخ انتشار: 19 دي 1394، کد مطلب: 118931:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین