پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
هم راستا با برنامه های علمی انیستیتو پاستور فرانسه، کارگاه های آنلاین از سوی انستیتو پاستور ایران و با حمایت دبیرخانه کنگره بین المللی زیست پزشکی برگزار می شود.

شعار سال: برای نخستین بار هم راستا با برنامه های علمی انیستیتو پاستور فرانسه، کارگاه های آنلاین نظیر تفکیک و جداسازی سلول های سرطانی، بیوانفورماتیک و تحلیل داده، فلوسایتو متری، مهندسی ژنتیک پیشرفته و ده ها کارگاه دیگر ویژه نخبگان حوزه علوم پزشکی و زیست شناسی، در فصل پاییز از سوی انستیتو پاستور ایران و با حمایت دبیرخانه کنگره بین المللی زیست پزشکی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این کارگاه‌ها با استفاده از به روزترین ابزارهای آموزشی، کمک آموزشی و تدریس اساتید مجرب، به دنبال توانمندسازی و دانش‌افزایی هرچه بیشتر پژوهشگران در اقصی نقاط کشور است.

علاقه مندان می‌توانند به منظور شرکت در کارگاه های آنلاین به آدرس http://www.icb2017.com/fa/workshops.php مراجعه نمایند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری علم و فناوری، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کد مطلب: 34791:www. stnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین