پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با حضور سیدعزت‌الله ضرغامی پیرامون مسائل مختلف رسانه‌ای و سیاسی کشورمان، از شبکه افق پخش می‌شود.
شعارسال: برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با حضور سیدعزت‌الله ضرغامی پیرامون مسائل مختلف رسانه‌ای و سیاسی کشورمان، از شبکه افق پخش می‌شود.

عزت‌الله ضرغامی به برنامه «جهان آرا» می‌آید؛ برنامه شنبه شب «جهان آرا» یک مهمان خاص خواهد داشت؛ سید عزت‌الله ضرغامی رئیس سابقه رسانه ملی مهمان این برنامه است.

موضوع گفت وگوی امشب وحید یامین‌پور مجری و کارشناس «جهان آرا» با ضرغامی هم پیرامون مسائل مختلفی خواهد بود، از بحران‌های مدیریتی صدا و سیما تا فتنه 88 و از مسئله حصر تا فضای مجازی.

- ما فکر نمی‌کردیم که موسوی مصاحبه کند و خود را پیروز بنامد و مردم را به حضور در خيابان‌ها دعوت کند.

- ما شب انتخابات ۸۸ غافلگیر شدیم.

- من به وزارت کشور اعلام کردم که شمارش آرا را تزریقی و کم کم به مردم اعلام کند.

- در ۲۵ خرداد که درگیری‌ها رخ داد و سی کشته روی دست گذاشت ما باید وارد عمل می‌شدیم.

- من هم خانه موسوی رفتم و هم خانه کروبی و با هر دو صحبت کردم. من گفتم فاصله ۱۲ میلیون است و نمی‌توان تقلب کرد.

- اگر در سال ۸۴ جریان اصلاحات تکثر نامزد نداشت احمدی‌نژاد به دور دوم نمی‌رفت و کروبی وارد دور دوم می‌شد. چرا جریان اصلاحات در سال ۸۴ پشت آقای کروبی در نیامد؟

- من اگر خاتمی را ببینم به او می‌گویم که می‌دانستید که در سال ۸۸ تقلب نشده؛ چرا نگفتید که تقلب نیست.

- جمله خس و خاشاکی که احمدی‌نژاد در جشن پیروزی گفت فضا را متشنج‌تر کرد. شاید بهتر بود که او از طرفداران میرحسین برای حضور در انتخابات تشکر می‌کرد.

هیچ دستگاه امنیتی پیش بینی فتنه را نمی‌کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396، کدخبر: 6227860 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین