پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
وزیر بهداشت می گوید: ۸۰ درصد علت مرگ و میر ایرانی‌ها ابتلا به بیماری‌های غیر واگیر است و تلاش داریم این میزان را کاهش دهیم.

شعارسال: حسن قاضی زاده هاشمی در نشست کمیته پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر افزود: از دولت یازدهم طرح هایی را تحت عنوان «ایراپن» برای پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر داشتیم و به طور آزمایشی در چهار شهر اجرا کردیم که امروز نمایندگان بهداشت جهانی عملکرد ما را در این شهر‌ها ارزیابی کرده اند و گزارش می‌دهند.


وی گفت: طبق این گزارش ما در حوزه پیشگیری، به ویژه درباره سرطان عملکرد خوبی داشتیم.

هاشمی افزود: ارتباط بین دانشگاه و مراکز بهداشتی در ایران بی نظیر است، زیرا این دو در ایران ادغام شده است و تلاش می‌کنیم هفت پیشنهاد هیئت بهداشت جهانی را برای ارتقا عملکرد خود اجرا کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به برپایی مجمع سلامت در تمام استان‌ها گفت: این مجمع دو بار در سال با حضور رئیس جمهور و ۹ وزیر کابینه برگزار خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری پارسینه، تاریخ انتشار 12شهریور96،کد خبر: 378072 ، www.parsine.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین