پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
صبح امروز خبری کذب از سوی یکی از رسانه‌های رسمی انتشار یافت که موجب قرار گرفتن لرستان در صدر اخبار کشور شد.

شعار سال: صبح امروز خبری در فضای مجازی از زبان فرمانده سابق انتظامی لرستان پخش شد مبنی بر اینکه چهار شرور در یکی از زندان‌های لرستان اقدام به خود کشی دست جمعی کرده‌اند.

این خبر که از سوی روزنامه رسمی دولت پخش شده بود بلافاصله در سراسر کشور پخش شد و لرستان را در صدر اخبار منفی کشور قرار داد.

اما پس از ساعتی شاهد آن بودیم که این خبر از سوی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان به شدنت تکذیب،و اعلام شد که این خبر مربوط به سال 94 بوده است.

هر چند خبر خودکشی دسته جمعی اشرار سریعا از سوی رسانه‌های مجازی سریعا منتشر شد،اما متاسفانه از آنجایی که خبرهای منفی همواره با سرعت و شدت بیشتری در جامعه پخش می‌شود تکذیبیه این خبر تاریخ گذشته نیز خیلی مورد توجه قرار نگرفت و بر این اساس خبرنگاری که با کمترین دقتی اقدام به انتشار خبر چند سال پیش به تاریخ امروز کرده بود خواسته یا ناخواسته فضای استان لرستان را بر هم زد.

بر این اساس انتظار می‌رود رسانه‌ها همواره در انتشار اخبار خود دقت زیادی داشته باشند تا مبادا با انتشار چنین خبرهای کذبی موجب ناامن جلوه دادن فضای یک استان شوند.

از دستگاه‌های نظارتی نیز انتظار می‌رود این موضوع را سریعا مورد رسیدگی قرار دهند و اگر خطایی خواسته یا ناخواسته در این زمینه صورت گرفته به صورت قانونیبا آن برخورد شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 12 شهریور 96، کد مطلب: 13960612001013: www.lorestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین