پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۷۸۳۵۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
با دستور مساعدت سرپرست وزارت علوم، تمام قبول شدگان کنکور دانشگاه در مقطع ارشد و دکترا که به دلایلی از نظر صلاحیت عمومی مجاز به ثبت نام نشده بودند، حداکثر تا ۳۰ روز آینده ثبت نام خواهند شد مگر در مواردی دلایل محرز و قانونی وجود داشته باشد. به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، با این تصمیم بیش […]
شعارسال: با دستور مساعدت سرپرست وزارت علوم، تمام قبول شدگان کنکور دانشگاه در مقطع ارشد و دکترا که به دلایلی از نظر صلاحیت عمومی مجاز به ثبت نام نشده بودند، حداکثر تا ۳۰ روز آینده ثبت نام خواهند شد مگر در مواردی دلایل محرز و قانونی وجود داشته باشد.

با این تصمیم بیش از ۱۰۰ دانشجوی دکترا و بیش از ۵۰ دانشجوی کارشناسی ارشد که با عناوینی مانند نقص در پرونده، از ثبت نام آنها خودداری شده بود حالا با دستور دکتر «سیدضیاء هاشمی» می‌توانند به تحصیل ادامه دهند.

پیشتر این موارد به دانشجویان ستاره دار معروف بودند که بیشتر آنها به مسایل سیاسی مرتبط بود اما در سال‌های اخیر معمولا از عناوینی مانند نقص در پرونده برای آنها استفاده می‌شده و وزارت علوم زیر بار این تحمیل می‌رفته است.

این پذیرفته‌شدگان که در مرحله‌ی «بررسی صلاحیت‌های عمومی» دچار مشکل شده بودند حالا تنها در صورتی از تحصیل بازخواهند ماند که برای ثبت نام با دستور مساعدت وزیر، ادعاهای مطرح شده درباره‌ی آنها مستند به دلایل کاملا محرز و قانونی از جمله محکومیت قضایی سپری نشده باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت لیوانکو، تاریخ انتشار: 12 شهریور 1396، کدخبر: 63273، www.livanco.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین