پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
قاضی دادگاه کیفری دو شهرستان گالیکش پزشک بی احتیاط را علاوه بر پرداخت دیه، از جنبه عمومی جرم نیز به جای یک ماه حبس به ویزیت رایگان ۱۰۰ بیمار یتیم یا بدسرپرست محکوم کرد.

شعار سال: قاضی دادگاه کیفری دو شهرستان گالیکش پزشک بی احتیاط را علاوه بر پرداخت دیه، از جنبه عمومی جرم نیز به جای یک ماه حبس به ویزیت رایگان ۱۰۰ بیمار یتیم یا بدسرپرست محکوم کرد.

وی در رابطه با صدور این رای اظهارکرد: در این رای اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اجرای احکام کیفری این شهرستان مکلف به نظارت بر اجرای این شده اند.

به گفته‌ی قاضی محمدرضا عموزاد خلیلی این پرونده، رای تا ۲۰ روز پس از ابلاغ به طرفین پرونده، قابل اعتراض در محاکم تجدید نظر استان است.

این قاضی با بیان اینکه گلستان یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه صدور آرای جایگزین حبس است، استفاده از آرای جایگزین زندان را یکی از رویکرد‌های قوه قضاییه در سال‌های اخیر عنوان کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 345260، www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین