پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۷۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ادغام معاونت‌های این دانشگاه و انتصاب و معرفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
شعارسال: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ادغام معاونت‌های این دانشگاه و انتصاب و معرفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه که صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد، از ادغام معاونت‌های این دانشگاه و انتصاب و معرفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و میلاد حضرت امام هادی(ع) با اشاره به مصوبه هیئت‌امنای مرکزی دانشگاه درباره چابک‌سازی و کوچک‌سازی ساختار سازمان مرکزی دانشگاه، گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع که در ذیل آن امور عمومی و پشتیبانی، امور اداری، امور عمرانی، امور برنامه و بودجه، امور توانمندسازی و امور تشکیلات و تعالی سازمانی وجود دارد جایگزین معاونت‌های اداری مالی، عمران و برنامه‌ریزی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین معاونت ورزش در معاونت دانشجویی فرهنگی تجمیع شده و امور تربیت بدنی دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی اداره می شود. امور هماهنگی استان‌ها و هیئت‌های امنای استانی نیز با مرکز حوزه ریاست تجمیع شده است.

فرهاد رهبر در ادامه این جلسه ضمن تشکر و تکریم معاونت‌های قبلی دانشگاه از زحمات آنان تقدیر کرد و عبدالرسول پورعباس را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه معرفی کرد.

همچنین در این جلسه به منظور هم‌افزایی مدیریتی و طبق سابقه مدیریت‌های قبلی در دانشگاه از زحمات عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات تقدیر و تشکر شد و رئیس دانشگاه همزمان مسئولیت واحد علوم و تحقیقات را بر عهده خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 شهریور 1396، کدخبر: 1511904 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین