پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۳۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن بیان اینکه دکتر رهبر، فردی قانون مدار است از انجام فعالیت های دانشگاه ابراز اطمینان کرد.

شعار سال: محمدمهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با ایسکانیوز بیان کرد:وزارت علوم به عنوان یک ارگان مسئول نباید به دانشگاه آزاد اسلامی به چشم رقیب نگاه کند اما در صورت حل نشدن مشکلات این 2 مجموعه مجلس به عنوان نهاد قانون گذار می تواند مشکلات را حل کند.

او با اشاره به اینکه دکتر رهبر فردی قانون مدار است، ادامه داد: بر این اساس می توان اطمینان داشت که دانشگاه آزاد در مسیر قانونی خود حرکت می‌کند. بعلاوه وزارت علوم نیز در طول سال های فعالیت خود در مدار قانونی حرکت کرده است و از این جهت مشکلی وجود نخواهد داشت.

او در ادامه عنوان کرد: در صورت حل نشدن اختلافات، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با ایجاد فضایی کاملا علمی و قانونی به بررسی مشکل می پردازد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه اضافه کرد: نامه دکتر امیدوار رضایی بنا به دستور ریاست مجلس خطاب به وزارت علوم و دبیرخانه انقلاب فرهنگی نوشته شده که بر اساس آن «کمیته 3 نفره منحل شده باید به کار خود ادامه داده و فعال باشد»،ما هم امیدواریم همین موضوع ملاک عمل وزارت علوم قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب:820504، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین