پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳
مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات دانشگاه تبریز گفت: در گرامیداشت روز ملی شعر و ادب فارسی، سومین جشنواره بین‌المللی نشان فرهنگی شهریار در تبریز برگزار می‌شود.

شعار سال: احمد فرشبافیان از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی نشان فرهنگی شهریار در تبریز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره همزمان با سالگرد رحلت استاد شهریار در 27 شهریورماه از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره به 6 نفر نشان شهریار اعطاء خواهد شد و از 2 نفر دیگر تقدیر به عمل خواهد آمد، افزود: افراد منتخب از کشورهای جمهوری نخجوان، جمهوری آذربایجان، ترکیه، گرجستان و ایران هستند.

مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات دانشگاه تبریز، معیار انتخاب افراد برای اعطای نشان شهریار را جنبه‌های علمی و فرهنگی مطرح کرد و افزود: این رویه در سال گذشته فقط روی ملاک علمی قرار داشت که امسال با تغییر رویکرد به جنبه فرهنگی نیز توجه شده است.

فرشبافیان اضافه کرد: افراد منتخب برای اخذ نشان شهریار جزو فعالان علمی و فرهنگی برای تبادلات بین کشوری هستند.

مدیر گروه زبان و ادبیات ترکی آذری در دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: سومین جشنواره بین‌المللی نشان فرهنگی شهریار با حضور مدال‌گیران سال گذشته جشنواره، سفرای ایران در کشورهای همسایه، رایزنان فرهنگی، اساتید دانشگاهی و سایرین برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: شعار امسال جشنواره نشان فرهنگی شهریار دیپلماسی علمی و فرهنگی مدون دیپلماسی سیاسی انتخاب شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب:13960623000574، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین