پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با اشاره به هراس آمریکا از توان موشکی ایران گفت: اگر قرار باشد دشمن گوشه چشمی به این سرزمین داشته باشد، در هر جایی که فرماندهی معظم کل قوا فرمان دهند، برای مقابله با جبهه کفر حاضر خواهیم شد.

شعارسال : سردار محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که صبح امروز (پنج‌شنبه 31 شهریورماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران در روزهای نخستین جنگ تحمیلی اظهار داشت: در آن دوران من عده‌ای از نیروهای سپاه پاسداران را جمع کردم و به آن‌ها گفتم تا ابرقدرت‌ها و امپریالیسم جهانی وجود دارند، انقلاب ما تهدید خواهد شد و هیچ وقت اجازه نخواهند داد که ما از محاصره نظامی خارج شویم؛ چرا که انقلای اسلامی هستیِ آن‌ها را با چالش مواجه می‌کرد.

وی ادامه داد: از این‌رو، جهت رسیدن به خودکفایی دفاعی و ایجاد صنایع نظامی اقدام کردیم و در این رابطه عده‌ای افراد تحصیل‌کرده را خدمت حضرت امام بردم و به ایشان عرض کردم، می‌خواهیم با کمک جوانان مومن و نماز شب خوان در عرصه دفاعی خودکفایی ایجاد کنیم. امام در پاسخ فرمودند: «اگر شما بخواهید می‌توانید».

رفیق‌دوست گفت: کشوری که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نه ارتش و نه سپاهش چیزی نداشتند، امروز به جایگاهی رسیده است که آمریکا از موشک‌هایش واهمه دارد. کشور ما امروز مصداق آیه «وأعدوا لهم ما استطعتم من قوه» شده است.

این پیشکسوت جهاد و مقاومت ادامه داد: امروز می‌خواهم یک جمله به دولتمردان بگویم و آن اینکه اگر امروز در حوزه دفاعی خودکفایی موفق شده‌ایم، اگر به این ملت امکانات دهیم مطمئن باشید در تمامی عرصه‌ها و نیازمندی‌ها هم می‌توانیم موفق شویم.

وی در ادامه در پاسخ به سخنان سخیف ترامپ گفت: من با عنوان یک پیشکسوت از سپاه پاسداران به رهبر انقلاب قول شرف می‌دهم که اگر قرار باشد دشمن گوشه چشمی به این سرزمین داشته باشد، در هر جایی که فرماندهی معظم کل قوا فرمان دهند، برای مقابله با جبهه کفر حاضر خواهیم شد.

رفیق‌دوست تصریح کرد: ما امروز غبطه‌ی شهدای بزرگواری چون باکری‌ها، همت‌ها و حججی‌ها را می‌خوریم و از اینکه در صف شهدا قرار نگرفته‌ایم، حسرت می‌خوریم.

وی گفت: دشمنان ما تنها با یک مطلب سر جنگ دارند و آن هم حکومت مطلقه ولایت فقیه است.

رفیق‌دوست در پایان گفت: آقای هادی العامری وقتی مرا در کربلا دید به من گفت اگر به فرمان مقام معظم رهبری سرلشکر سلیمانی و نیروهایش برای کمک به جبهه مقاومت به میدان نمی‌آمدند، به همین امام حسین (ع) قسم امروز حتی یک خشت از حرم اهل بیت (ع) باقی نمی‌ماند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دفاع مقدس، تاریخ انتشار: 30شهریور 1396، کدخبر:  258297،www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فلاح
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
به آدم حس افتخار دست میده که میبینه تو کشوری با همچین توان و قدرتی زندگی میکنه ولی امیدوارم که هیچ وقت نیاز به استفاده از این موشکها نباشه .ن
ساناز
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
کشورمون قدرت نظامی بالایی داره و همین باعث شده که آمریکا حتی از تهدید ما هم بترسه . ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین