پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی گفت: اکنون در زمینه تولید موشک، زیر دریایی و دیگر انواع تجهیزات مورد نیاز، هیچ گونه وابستگی نداریم.

شعارسال: امیر سرتیپ عبدالکریم بنی طرفی روز یکشنبه در آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه بهره وری 1404 که در نمایشگاه هوایی برگزار شد، افزود:یکی از مصادیق خوب، بهره وری فعالیت های صنایع دفاعی است که نمونه بارز آن امنیتی است که اکنون داریم و دلیل اصلی آنهم هدایت هایی است که از سوی مقام عظمای ولایت بیان می شود.

بنی طرفی اظهار کرد: وزارت دفاع یکی از مصادیق بهره وری است که با وجود اینکه با تحریم های شدید مواجه بودیم اما توانستیم پیشرفت های بسیار خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: امروز امنیتی که در کشور احساس می شود به دلیل صنایع به خودکفا رسیده دفاعی است و اکنون حدود 38 سال است که صنایع دفاعی کشور دست خود را جلوی کسی دراز نکرده است.
وی ادامه داد: اصول کارما درصنایع دفاع خود کفایی با نگاه به شرکت های و مبتکران داخلی است و به امید خدا با استفاده از زمان و امکانات و توان داخلی شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.
بنی طرفی با اینکه باید بتوانیم مشکلات را در سازمان های مختلف حل کنیم، افزود: باید با استفاده از نسل جوان به دنبال منافع ملی باشیم و منافع ملی و عمومی را به منافع فردی ترجیح دهیم.
وی اعلام کرد: بهره وری این نیست که هر شب ۵۰ میلیون تومان جایزه به خریداران محصولات دوو داده شود و بعد کارخانه هایی مثل آزمایش و ارج تعطیل شود.
وی ادامه داد : هنر این است که صنایع خود را حفظ کنیم نه اینکه در چهار باغ اصفهان محصولات چینی عرضه شود.

**رضایت مردم مهم است
معاون‌ وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات و سرپرست شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران نیز در این مراسم گفت: در ارایه خدمات رضایت مردم برای ما بسیار مهم است.
فرهاد معارفی افزود: اینترنت به عنوان سرویس اصلی به جایگاه مطلوب رسیده است و امیدواریم شاهد کاهش هزینه های خدمات اینترنت باشیم.
در این جشنواره از دستگاه ها و وزارتخانه های موفق و برتر در بهره وری تقدیر شد.
 آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه بهره وری 1404 امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری در نمایشگاه هوایی تهران برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد خبر: 82667337، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین