پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیام مشترکی اعلام کردند: آموزش و پرورش محور توسعه ی همه جانبه و پایدار است و نظام مترقی اسلام در آموزه های خود بر دائمی بودن فرایند تعلیم و تربیت اهتمام ویژه دارد.

شعار سال: در این پیامی که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش صادر شده و نسخه ای از آن به دفتر ایرنا همدان نمابر شد آمده است: از طرف دیگر توجه به شورا و استفاده از خرد جمعی در کلام قرآن و معصومین (ع) بر همگان آشکار است و در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تاکید فراوان شده است.

در ادامه این پیام آمده است: بر این اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی بهره مند از مفهوم آموزش و پرورش و استفاده از حمایت معنوی و مشارکت آحاد جامعه است، لذا در بیست و ششم دیماه 1372 قانون تشکیل شوراها به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

این پیام می افزاید: اهداف کلی و غایی نظام شورایی در آموزش و پرورش در ماده ی یک این قانون چنین تبیین شده است که به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از فعالیت های اجرایی دستگاه تعلیم و تربیت به موجب این قانون شوراهای آموزش و پرورش در استان ها و شهرستان ها تشکیل می شود.

در ادامه این پیام آمده است: این قانون گام مهمی در اجرای سیاست تمرکز زدایی در آموزش و پرورش بود که در حال حاضر نیز جزء اولویت های اساسی این وزارتخانه است.

استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه می دهند: با تبریک هفته ی شوراهای آموزش و پرورش انتظار دارد با استفاده از همکاری آحاد جامعه، ظرفیت این شورای مهم در بحث تزکیه و تعلیم فرزندان میهن اسلامی با ایمان، علم و عمل صالح برای رسیدن به غایت تعلیم و تربیت اسلامی که قرب الی الله است، بیش از پیش محقق گردد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 24 دی 1394، کد مطلب: 81920977 (5107429) :www. irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین