پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
رئیس اداره گاز شهرستان مهدی‌شهر گفت: انتقال گاز به روستای فولادمحله در این شهرستان، با پیشرفت 30 درصدی در حال حاضر، با اعتبار 71 میلیارد و 200 میلیون ریال تا پایان سال 96 به بهره برداری می‌رسد.

شعارسال: محمد حسن صالحیان  افزود: طرح گازرسانی به فولادمحله در شهرستان مهدی‌شهر که در هفته دولت سال 96 آغاز شده و با بهره برداری از این طرح گازرسانی، یکهزار و 800 واحد مسکونی روستای فولاد محله از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: اجرای 132 متر خط انتقال، پنج هزار و 508 متر خط تغذیه و 132 متر شبکه فولادی و لوله‌گذاری شبکه پلی‌اتیلن به طول 35 هزار و 282 متر، ایجاد یک باب ایستگاه «سی.جی.اس» 30 هزار مترمکعبی، و یک باب ایستگاه «تی.بی.اس» با ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت احداث و بهره برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برخورداری واحدهای مسکونی روستای فولاد محله از نعمت گاز، واحدهای مرغداری محور این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره گاز شهرستان مهدی شهر با اشاره به گازرسانی به مجتمع گلخانه ای شهر درجزین در هفته دولت گفت: این طرح با اجرای 6 هزار و 409 متر شبکه انتقال، یکهزار متر خط تغذیه، ایجاد ایستگاه «تی.بی.اس» با ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب بر ساعت با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و شرکت گاز در مجموع با برآورد اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فولادمحله یکی از روستاهای شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان است که 65 کیلومتری شمال شرقی شهر مهدی‌شهر قرار دارد، 211 روستا در استان با 30 هزار و 712 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

سهم مصرف گاز در استان سمنان در بخش خانگی 25 درصد و در بخش صنعتی 75 درصد است و همه مناطق شهری استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 82680071: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین