پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
صدور مجوز به‌کارگیری بازنشستگان (اعم از تمام وقت یا پاره وقت) صرفاً برای یک دستگاه اجرایی امکان‌پذیر بوده و ثبت اطلاعات آنها در سامانه کارمند ایران، برای تخصیص شماره شناسه فقط برای دستگاهی که مجوز به‌کارگیری برای آن صادر شده است، مقدور می‌باشد.

شعارسال: پیرو بخشنامه‌های شماره ٩٧٣۵٧٩ مورخ ٢/١١/١٣٩۵ و ١۰٩٣٩١٢ مورخ ٢٣/١٢/١٣٩۵ در خصوص نحوه به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب ٢۰/٢/١٣٩۵ مجلس شورای اسلامی و پیگیری دستگاه‌های نظارتی یادآوری می‌نماید:

به موجب ماده (٩) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ١٣٩۶ کل کشور هر گونه به‌کارگیری نیروی انسانی از جمله بازنشستگان گرامی منوط به کسب مجوز از این سازمان و اخذ شماره شناسه برای آنان از طریق ثبت اطلاعات افراد در بستر سامانه کارمند ایران می‌باشد.

بدیهی است صدور مجوز به‌کارگیری بازنشستگان (اعم از تمام وقت یا پاره وقت) صرفاً برای یک دستگاه اجرایی امکان‌پذیر بوده و ثبت اطلاعات آنها در سامانه کارمند ایران، برای تخصیص شماره شناسه فقط برای دستگاهی که مجوز به‌کارگیری برای آن صادر شده است، مقدور می‌باشد.

اضافه می‌نماید به‌کارگیری نیروی انسانی بدون رعایت مراتب فوق‌الذکر خلاف موازین قانونی بوده و پرداخت هر گونه وجهی به آنان مجاز نخواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تازه های حسابداری، تاریخ انتشار: 9مهر1396، کدخبر: -: www.accpress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین