پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس از نهایی شدن طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و آماده شدن برای ورود به صحن خبر داد و گفت: این طرح که در فراکسیون جوانان تدوین شده تأثیر بسزایی در اوضاع اشتغال جوانان دارد.

شعار سال: زهرا سعیدی با اشاره به رأی مثبت نمایندگان مجلس به یک فوریت طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان با هدف به کارگیری کمی و کیفی بیشتر از جوانان، تأکید کرد: هیأت رئیسه فراکسیون جوانان مجلس پیگیری و اجرای این طرح مهم را در دستور کار خود قرار داده است و در حال حاضر این طرح در یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس در حال بررسی است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کنار پیگیری اعضای فراکسیون جوانان برای انتزاع بخش ورزش از وزارت ورزش و جوانان، پیگیری و اجرای طرح مذکور در ادارات و بخش‌های دولتی، تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال برای جوانان دارد، گفت: قطعا اگر وزارت امور جوانان یا سازمان جوانانی وجود داشت پیگیری و اجرای این طرح بسیار راحت‌تر صورت می‌گرفت.

وی با یادآوری اینکه طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی به امضای ۱۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است، افزود: در حال حاضر کلیات طرح مذکور در کمیسیون تخصصی این طرح یعنی کمیسیون اجتماعی به سختی رأی آورد و این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

طراح طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی افزود: هدف این طرح به کارگیری و استفاده از افراد با تجربه و پیشکسوت در اتاق فکرها و سمت‌های مشاوره‌ای بوده و نیاز است با چنین تدبیری راه برای جوانان باز شود.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس تأکید کرد: با انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش و جوانان طرح‌های مربوط به جوانان شمول برنامه زمانبدی اجرایی، طرح‌ریزی می‌شود و همچنین ویژگی پاسخگویی در حوزه جوانان را نیز ایجاد می‌کند. همچنین تشکیل وزارتخانه یا سازمانی برای جوانان زمینه پیگیری از سایر وزارتخانه‌ها را فراهم می‌کند و امور جوانان روی ریل می‌افتد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کد مطلب: -، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین