پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۴۰۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
دولت روسیه موظف شد برای محافظت از منافع شرکت‌های حمل و نقل با تعهدات ارز خارجی یک دوره گذار پیش از تغییر واحد تبادلات ارزی به روبل تعیین کند.

شعارسال: براساس اعلام وب‌سایت کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به دولت دستور داده تا قانونی را تصویب کند که روبل در سال آتی به ارز اصلی در تبادلات تمام بنادر روسیه تبدیل شود. خبرگزاری ایسنا در این رابطه نوشت:

«دولت روسیه موظف شد برای محافظت از منافع شرکت‌های حمل و نقل با تعهدات ارز خارجی یک دوره گذار پیش از تغییر واحد تبادلات ارزی به روبل تعیین کند. به گفته ایگور آرتیمیف، رئیس سرویس ضد انحصار فدرال روسیه بسیاری از بنادر روسیه با وجود اینکه دولتی هستند، هنوز با دلار آمریکا کار می‌کنند.

پیشنهاد تغییر واحد تبادلات ارزی از دلار به روبل، سال گذشته اولین بار از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه مطرح شد. بسیاری از شرکت‌های بزرگ حمل و نقل از آن استقبال نکردند و علت آن نوسانات روبل و درآمد بهتر آنها از دلار و سایر ارزها بود.

به گفته آرتیمیف، با اجرای این تصمیم خارجی‌ها مجبور به خرید ارز روسیه می‌شوند که برای تقویت روبل بسیار خوب است.»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار: 11 مهر 1396 ، کدخبر: 731706 ، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین