پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۹
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از ساخت شهرک ۱۵۰ هکتاری لجستیک منطقه آزاد چابهار برای تسهیل در ترانزیت خبر داد.

شعار سال: عبدالرحیم کردیمدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره بهتسهیلاتسرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: سرمایه گذاران در این منطقه از معافیت 20 ساله گمرکی برخوردارند و می توانند این معافیت را در مواردی تمدید کنند.

وی افزود: سرمایه گذاران داخلی هیچ محدودیتی در میزان مشارکت باسرمایه گذاران خارجیبرای ثبت و راه اندازی شرکت در منطقه آزاد ندارند وسرمایه گذاران داخلی وبین المللی امکان داشتن صد در صد سهام شرکت های ثبت شده خود در منطقه آزاد چابهار را دارند.

به گفته کردی بی نیاز بودن به روادید و سهولت در صدور مجوز ورود و اقامت سرمایه گذاران خارجی، آزادی انتقال ارز به خارج از کشور بدون هیچ محدودیت، آزادی کامل ورود و خروج اصل سرمایه و سود حاصل ازفعالیت های اقتصادیو حمایت و ضمانت سرمایه های خارجی از دیگر مزایای منطقه آزاد چابهار برای تسهیل در سرمایه گذاری است.

کردی زیرساخت هایتوسعه بندر چابهارهمچون خط راه آهن چابهار ـ زاهدان، خط انتقال لوله گاز ایرانشهر ـ چابهار، پتروشیمی توسعه نگین مکران، ایجاد صنایع فولاد و ساخت فرودگاه بین المللی چابهار را بسترهای بی نظیر برای ورود سرمایه گذاران و مشارکت در آن ها و یا ایجاد صنایع پایین دستی این صنایع دانست.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار رفت و آمدهای مسئولان در رده های مختلف و سرمایه گذاران کشورهای همجوار را فرصتی برای توسعه این منطقه عنوان کرد و افزود: هم اینک نگاه های جدیدی برای سرمایه گذاری در چابهار ایجاد شده است.

کردی همچنین از ساختشهرک لجستیک منطقه آزاد چابهارخبر داد و گفت: شهرک لجستیک به عنوان یک مرکز برای ارائه خدمات ورود کالا، انبار داری و ترانزیت کالا به افغانستان و آسیای میانه در زمینی به مساحت 150 هکتار وبا سرمایه گذاری 200میلیون دلار در نزدیکی بندر شهید کلانتری چابهار ایجاد خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 15 مهر 96، کدمطلب:۶۲۷۰۲۱۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین