پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه راه‌آهن چابهار- زاهدان جهت توسعه صادرات استان در حال احداث است، گفت: تا پایان سال ۴۰ کیلومتر از پروژه ۷۴ کیلومتری قطعه هشتم راه‌آهن چابهار- ایرانشهر- زاهدان آماده ریل‌گذاری می‌شود.

شعار سال: باقر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان امروز جهت بازدید از روند اجرای برخی از طرح‌های عمرانی جنوب استان عازم این منطقه شد.

باقر کرد در جریان این سفر از پروژه ساخت راه آهن چابهار- ایرانشهر- زاهدان بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت: قطعه هشت این پروژه 74 کیلومتر طول دارد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا پایان سال 40 کیلومترآن آماده ریل‌گذاری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیشرفت فیزیکی زیرسازی کل قطعه هشت از پروژه احداث خط آهن چابهار- زاهدان 13.22 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل طرح راه آهن چابهار- ایرانشهر- زاهدان، بندر چابهار به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود که این امر مهم زمینه توسعه صادرات در استان را گسترش می‌دهد.

کرد اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا بخشی از عقب‌ماندگی تاریخی سیستان و بلوچستان را در چارچوب مباحث اقتصاد مقاومتی حل کرده و از این طریق از ظرفیت‌های بالای منطقه و بخش‌های مختلف بهره‌مند شویم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 1547625:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین