پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
‌معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان ما زمینه بروز 11 مورد موقعیت‌های بحران از میان 13 موقعیت جهانی را دارد.

شعارسال: ‌معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان ما زمینه بروز 11 مورد موقعیت‌های بحران از میان 13 موقعیت جهانی را دارد.

‌باقر کرد در شورای مدیریت بحران استان افزود: از این رو باید آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی را داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه از فرمانداری‌های استان همچنین خواست هر چه سریع تر سند بحران حوزه خود را تدوین و ارایه کنند‌.

کرد افزود: این سند با بهره گیری از مشاوره متخصصان و پیشینه تاریخی بحران در هر یک از شهرستان‌ها تهیه می‌شود‌.

وی افزود: استان ما زمینه بروز 11 مورد موقعیت‌های بحران از میان 13 موقعیت جهانی را دارد، پس لازم است تا مدیریت صحیح در این رابطه داشته باشیم.

معاون استاندار گفت: با توجه به وقوع زلزله‌های با قدرت‌های زیاد طی سال‌های اخیر در این استان، باید آموزش‌های کافی و موثر به خانواده‌ها و دانش آموزان در این رابطه داده شود.

وی گفت: وقوع سیلاب‌های فصلی، طوفان‌های شن و زلزله از موضوعاتی است که استان را در بیشتر اوقات درگیر خود می‌کند.

اربابی مدیر کل مدیریت بحران استان هم گفت: قرار است برای ارتقاء آمادگی اعضای ستاد بحران استان دی ماه دو کارگاه آموزشی بحران در زمینه‌های مختلف ازجمله پیشگیری‌، کاهش آسیب‌ها و مدیریت بحران برگزار شود‌.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که در دو نوبت در شمال و جنوب استان برگزار می‌شود 400 نفر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان شرکت می‌کنند و با آخرین روش‌های مدیریت بحران و چگونگی اقدام در شرایط اضطراری آشنا می‌شوند.

اربابی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر زمان که در استان بحرانی بوجود آمده دستگاه‌های همچون هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مردم آمادگی کامل را داشته‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 96092111283، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین