پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
امام جمعه موقت بیرجند گفت: در زمینه اقتصادی دچار ضعف مدیریتی هستیم و در این چهار دهه یک مدیریت انقلابی، جهادی و توانمند در بخش اقتصادی ارائه نکرده ایم.

شعارسال: حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: اگر می خواهیم در این دنیای محدود با عزت، امید، شادابی و عدالت زندگی کنیم و گرفتار ذلت، استرس و نگرانی نشویم باید بنده خدا باشیم.

وی گفت: رفتار و کردارهای ما باید بر اساس دستورات خداوند باشد و اگر تمام زندگی ما بر اساس رضای خداوند باشد می توانیم بیمه خدا شویم.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: بسیاری از مشکلات در جامعه را خود انسان ها به وجود می آورند و سعادت و خوشبختی و بدبختی و شقاوت در دست خود انسان ها است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف مانند توانمندی های نظامی، موشکی، هسته ای و هوافضا پیشرفت های بسیاری کرده است و دشمن نیز از این پیشرفت ها عصبانی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از بخش ها جز چند کشور نخست جهان است، ادامه داد: رشد های بسیاری در بخش های متخلف داشتیم اما متاسفانه در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی در بخش اقتصادی ضعیف عمل کردیم در حالی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر موضوع اقتصادمقاومتی داشتند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصادی دچار ضعف مدیریتی هستیم و در این چهار دهه یک مدیریت انقلابی، جهادی و توانمند در بخش اقتصادی ارائه نکرده ایم.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دولت اسلامی متولی اقتصاد کشور است و باید مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند، اظهار کرد: دولت اسلامی باید به صورت جهادی تمام توان خود را بر روی توانمندی و ظرفیت ها و داشته های داخلی بگذارد و نباید وابسته به دیگران شود.

وی گفت: تحریم ها در سال های اخیر ما را تحت تاثیر قرار داده است و اگر در این چهار دهه دولت های مختلف اقتصادمقاومتی را معیار و محور کار خود قرار می دادند تحریم ها نمی توانست ملت را تحت فشار قرار دهد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: اتحاد خوبی در میان نیروهای انقلاب و جناح های مختلف وجود دارد و همه افراد به این نتیجه رسیدند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: دشمنان امروز سرگردان هستند و به جان همدیگر افتادند هر چند بخشی از این جنگ زرگری است و نقش بد و خوب را بازی می کنند تا بتوانند از ایران اسلامی در امورات مختلف امتیاز بگیرند اما بخشی از آن نیز واقعیت دارد و نشان از سردرگمی دشمنان دارد و تاکنون بسیاری از نقشه های آن ها نقش برآب شده است.

وی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران نباید اصرار داشته باشد که برجام باقی بماند بلکه باید خودمان با اقتصادمقاومتی کشور را پیش ببریم، گفت: اگر دولت مانند نیروهای مسلح و بخش های مختلف دیگر در اقتصاد نیز به متکی به داخل کشور بود ما امروز نگران نبودیم که بابت تحریم ها تن به مذاکره دهیم و خطوط قرمز را زیر پا بگذاریم.

امام جمعه موقت بیرجند به جریان قائله کردستان عراق اشاره کرد و افزود: امروز باید کردستان عراق در کنار دولت مرکزی بماند وتحت تاثیر اقدامات آمریکا و اسرائیل قرار نگیرد زیرا دشمن می خواهد در قلب کشورهای اسلامی لانه بسازد اما دولت ایران اسلامی و عراق و کشورهای اسلامی این اجازه را نمی دهند تا اسرائیل چنین فتنه ای را در منطقه به پا کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری رسا، تاریخ انتشار: 21مهر1396، کدخبر: 531259: www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین