پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴
یک بازی بسیار عالی وجود داره که خانم استر هیکس اون رو طراحی کرده و نتیجه فوق العاده ای در تغییر باورهای مالی وکسب پول وثروت داره.

شعارسال: و اما دوست من یک بازی بسیار عالی وجود داره که خانم استر هیکس اون رو طراحی کرده و نتیجه فوق العاده ای در تغییر باورهای مالی وکسب پول وثروت داره.

اگر کسی این تمرین رو انجام بده و پول و ثروت ،وارد زندگیش نشه ، بسیار جای تعجب داره .

مدت این بازی یک سال هست و در طی این یک سال که معادل۳۶۵روز هست ، شما باید در نظر بگیری و این رو واقعی فرض کنی که هر روز مبلغ یک میلیون تومان به حساب فرضیت واریز میشه و قانونش اینه که این مبلغ رو باید در همون روز خرج کنی و در روز دوم دو میلیون تومان به حسابت واریز میشه و باید همون روز همه رو خرج کنی .

روز سوم سه میلیون تومان و باید همش رو خرج کنی و در روز مثلا ۱۵۰ ، مبلغ ۱۵۰میلیون تومان به حسابت واریز میشه و در همون روز باید کل پول رو خرج کنی.باید حس واقعیت به این بازی بدی.مثلا اگر امروز گوشی سامسونگ خریدی،فردا دیگه یک چیز دیگه بخر.درست مثل واقعیت و نیازهای واقعی خودت رو خرید کن .

و در کل یک سال چیزی حدود ۶۶ میلیارد تومان پول به حسابت واریز میشه و تصور کن خرج کردن این مقدار پول در طی یک سال چه تاثیر شگفت انگیزی در ذهنت می گذاره .

امکان نداره این تمرین رو انجام بدی ونتیجه نگیری.

ولی دوست من اگه فکر می کنی این تمرین خیلی راحت هست وبراحتی میتونی انجامش بدی ، خوب دست بکار شو.

ولی نهایتا ممکنه تا۳۰یا ۴۰روز پیش بری!!

ناخودآگاهت وقتی این پولها رقمش هی بالاتر میره از خودش واکنش نشون میده و به اشکال مختلف جلوی تو رو می گیره.

یک روز میبینی به خودت میگی خوب وقت دارم و تا شب انجامش میدم وتاشب میشه و بالاخره یادت می ره و فردا میگی آخ من دیروز بازی فراوانی خودم رو انجام ندادم.

یک روز بهانه می آری ،یک روز چیزی برای خرید پیدا نمی کنی و……

همه اینها موانع ذهنی ما و باورهای تثبیت شده ما درباره مسائل مالی و ثروت هستند.

قوانین بازی هم این ها هستند :

۱-پول هر روز فقط در همان روز وتا آخر وقت همان روز باید خرج بشود.(۲۴ساعت برای خرج کردن پول، وقت دارید)

۲-هر روز یادداشت کنید که چه چیزهایی خریدید.(توضیح کامل لازم نیست ولی اگر جزئیات بیان بشه خیلی بهتره)

۳-پول نباید خرج بدهی ها ، پس انداز، سرمایه گذاری ، قرض و وام بشود.

ویادت باشه اگه یک روز این بازی رو انجام ندادی ،حالا به هر دلیلی ، باید از اولش شروع کنی وبهتر هست که خرج کردن پولهات از چیزهای مورد نیازت و از نیازهای کوچک باشه تا به ترتیب وطی روزهای آتی به موارد بزرگتر برسی.دوست من باید دفتری تهیه کنی و هر روز با جزئیات پولی که در حسابت واریز میشه رو خرج کرده و بنویسی.

و دوست من راه های مختلفی برای تغییر باورها به سمت رسیدن به خواسته هامون وجود داره و همه اونها در دسترس تو هست به شرط اینکه فقط بخواهی .وبا خواستن و اقدام کردن تو مسیر گام به گام برات روشن میشه.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آهنربای ذهن، تاریخ انتشار: - ، کدخبر: -: www.ahanrobayezehn.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین