پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
هفته گذشته یکی از سایت های محلی استان، اقدام به انتشار نامه ای از رئیس آموزش و پرورش لنگرود و مدیرعامل تعاونی مصرف فرهنگیان این شهر کرد که ضمن به تصویر کشیدن این نامه به بررسی و چرایی این موضوع در آستانه یکی از حساس ترین انتخابات های سالیان اخیر می پردازیم.

شعار سال:هفته گذشته یکی از سایت های محلی استان، اقدام به انتشار نامه ای از رئیس آموزش و پرورش لنگرود و مدیرعامل تعاونی مصرف فرهنگیان این شهر کرد که ضمن به تصویر کشیدن این، به بررسی و چرایی این موضوع در آستانه یکی از حساس ترین انتخابات های سالیان اخیر می پردازیم.





در سال منتهی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتظار می رود که بزرگترین و طویل ترین دستگاه دولتی یعنی آموزش و پرورش از اتهامات جانبداری و حمایت از اشخاص به عنوان کاندیدای احتمالی شدیدا پرهیز کند.

اما با توجه به اینکه رئیس اداره مذکور برادر نامزد احتمالی میباشد, آیا هیچ دلیل منطقی, عقلی و سیاسی میتواند ادامه ریاست برادر نماینده را توجیه کند!؟

وظیفه مسؤولان اجرایی و نظارتی انتخابات اعم از فرماندار شهرستان و رئیس هیات نظارت شورای نگهبان اقتضاء میکند در اولین فرصت نسبت به اینگونه اقدامات رئیس آموزش و پرورش لنگرود و سایر مدیران وابسته (مطیع) به مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود و سایر کاندیداهای احتمالی با هماهنگی مدیران کل استان اقدام نمایند, چراکه در جامعه و افکار عمومی هم اکنون شائبه حمایت و تبلیغات انتخاباتی با سوءاستفاده از امکانات دولتی در آموزش و پرورش و تعداد بسیاری از دستگاه های دولتی به شدت وجود دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناك، تاریخ انتشاردوشنبه 13 مهر1394، کد مطلب: ۱۰۶۰۳۷: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین