پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه مخالفت با خواست گروه های فلسطینی تاکید کرد که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

شعارسال: "محمود عباس"، طی سخنانی در جمع خبرنگاران در رام الله گفت: هماهنگی امنیتی با اسرائیل با وجود درخواست گروه های فلسطینی برای توقف ان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد، اضافه کرد: ما مانع اجرای هرگونه عملی که به هماهنگی امنیتی خسارت وارد کند می شویم.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اضافه کرد: ماموریت امنیتی مانع هر گونه تنش در اوضاع می شود.

عباس همچنین تهدید کرد که هر کسی در صدد ایجاد ناامنی باشد دستگیر خواهد شد.

پیشتر"سامی ابوزهری" سخنگوی حماس در واکنش به اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی در مورد هماهنگی امنیتی و مذاکره با رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام فاجعه بار است و یک ضربه از پشت به انتفاضه فلسطینیان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه همکاری امنیتی با اشغالگران و ادامه هماهنگی با رژیم صهیونیستی بازی با سرنوشت فلسطینیان است، از گروه های فلسطینی خواست تا موضعی قاطع در مورد اظهارات محمود عباس اتخاذ کنند.

سخنگوی حماس در بخش دیگری از اظهاراتش تاکید کرد: اینگونه سخنان خللی در انتفاضه ایجاد نمی کند و انتفاضه تا تحقق اهدافش ادامه خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 4بهمن1394، کدخبر: 125731: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین