پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد طرح موضوع توان دفاعی و مسائل موشکی از سوی غربی ها به نوعی دخالت در امور داخلی کشورمان تلقی می شود و نمی توان آن را پذیرفت.

شعار سالعلیرضا رحیمی با اشاره به اهمیت سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه " امکان دفاعی کشور قابل مذاکره نیست و ما درباره آن چیزهایی که اقتدار ملی‌مان را تأمین میکند، با دشمن هیچ چک و چانه‌ای نداریم"، گفت: توان دفاعی کشورمان موضوع ملی و داخلی است و ارتباطی با دیگر کشورها ندارد که بخواهند در مورد آن اظهارنظر کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید یادآور شد موضوع تقویت توان دفاعی و بهره گیری از ابزارهای مختلف در این عرصه به برجام ربطی ندارد و ایالات متحده آمریکا نیز نمی تواند چنین مسائلی را به برجام ربط دهد.

وی ادامه داد: طرح موضوع توان دفاعی و مسائل موشکی از سوی غربی ها به نوعی دخالت در امور داخلی کشورمان تلقی می شود و نمی توان آن را پذیرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اخیر آمریکایی ها و ارائه پیشنهاد از سوی کنگره مبنی بر بازدید از مراکز نظامی کشورمان در راستای اجرای برجام، خاطرنشان کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها از مراکز هسته ای کشورمان بازدید داشته و گزارش ها نیز بیانگر پایبندی ایران به برجام است زا این رو نمی توان مباحث غیر برجامی را به برجام ربط داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:353811، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین