پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رئیس شورای شهر همدان گفت: حضور افراد نخبه و صاحب‌اندیشه در کمیسیون‌های شورای شهر همدان تقویت شود.

شعار سال: ابراهیم مولوی ظهر سه شنبه در دیدار فرمانده بسیج ادارات که در راستای افزایش تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و بسیج ادارات برگزار شد، با بیان اینکه با تفکر بسیجی می توان اقدامات جهادی انجام داد، گفت: تمامی مدیران و مسئولان باید با همکاری و تعامل؛ بسیجی وار وارد میدان شده و کارهای جهادی انجام دهند

مولوی با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث پیشبرد سریع اهداف می شود، افزود: هر جا تفکر بسیجی وارد شده نگاه های سیاسی کنار رفته و کارها با موفقیت انجام شده است.

مولوی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان از توان بسیج برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی بهتر به همشهریان استفاده می کند و به لطف خداوند متعال تفکر بسیجی در مدیریت شهری وجود دارد.

وی اظهار داشت: مدیران و مسئولان هر اقدامی که با تفکر بسیجی انجام می دهند مورد اقبال و استقبل مردم واقع می شود که متعاقب آن مشارکت مردمی را نیز به دنبال دارد.

رئیس شورای شهر همدان به اجرای پروژه های پیاده راه در خیابان های اصلی شهر و میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه ها ظرفیت هایی فرهنگی است که ایجاد می شود و باید ادامه روند کار با حرکتی فرهنگی و بسیجی صورت پذیرد.

مولوی با اشاره به اینکه شورا سعی می کند در کمیسیون های تخصصی از ظرفیت بسیج هم استفاده کند، افزود: انتظار می رود افراد نخبه و صاحب فکر و اندیشه در کمیسیون های شورا شرکت کرده و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند کمااینکه شورا هم از این ظرفیت استقبال می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 4123600:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین