پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
رئیس دبیرخانه اجلاس جهانی شوراها وشهرداران ۲۰۱۶ گفت: نتایج کاربردی و عملیاتی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران۲۰۱۶ به دولت و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

شعار سال: مرتضی کاظمیان با اشاره به برگزاری نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶ اظهار داشت: نتایج و خروجی ارزشمند و کاربردی ۴۰پنل تخصصی که با حضور نخبگان، اساتید و مدیران کل سازمان های ذیربط در نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران برگزارشد بعد از ارسال به مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی توسط دبیر خانه دائمی به جد پیگیری خواهد شد و نتایج هر یک از آن به طور کامل در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در این خصوص به صورت فصلی جلسات تخصصی با سازمان های مدیریتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمسیون های مرتبط برای پیگیری خروجی های اجلاس برگزار می شود.

رئیس دبیرخانه دائمی اجلاس جهانی شوراها و شهرداران با اشاره به برگزاری ۴۰ پنل و نشست تخصصی، کارگاه آموزشی در نخستین اجلاس در تهران گفت: این پنل ها و کارگاه ها با حمایت علمی سازمانهای ذیربط و اساتید، مدیران و صاحبنظران نخبه، نشست تخصصی شهرداران و اعضای شورای شهر خارجی در تمامی حوزه های حائز اهمیت مدیریت شهری همچون گردشگری، مدیریت بحران؛ محیط زیست، شهر هوشمند، حمل ونقل، سرمایه گذاری شهری، اقتصاد شهری، شهرسازی و معماری، مدیریت پسماند، حقوق شهروندی و ... برگزار شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395، کد مطلب: 3729523:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین