پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: اختلافی بین دولت و شهرداری وجود ندارد و اگر تلاش شود بین این دو اختلاف بیفتد، دودش به چشم تهران می‌رود.

شعارسال: احمد دنیامالی در جلسه علنی روز سه شنبه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در اجلاس جهانی شوراها و شهرداران جوان گفت: بیانات رئیس جمهور بیانات ارزشمندی بود و اگر رئیس جمهور حق انتقاد از مدیریت شهری را نداشته باشد، پس چه کسی اجازه انتقاد و حرف زدن دارد؟

وی افزود: از توجه رئیس جمهور به مدیریت شهری تشکر می کنم. همچنین شهردار تهران نیز پاسخ درست و مناسبی دادند. این تضارب آراء است و حرف ها حرف های سیاسی نبود. در این سه سال از سوی دولت و شهرداری تلاش شد شکافی بین مدیریت شهری و دولت ایجاد نشود و دولت نیز همیشه پذیرای سخنان مدیریت شهری بود و اگر مانعی برای مدیریت شهر وجود داشته، همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

دنیامالی درخواست کرد: هزینه کلانشهرها و هزینه ای که تهران به عنوان پایتخت بودن می پردازد، توسط دولت جبران شود تا قبل از مهر ماه شاهد اجرای برنامه های کاهش آلودگی هوا و... باشیم.

همچنین در ابتدای جلسه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مناسبت های تاریخی این هفته گفت: در این هفته سالروز اولین نماز جمعه بعد از انقلاب به امامت آیت الله طالقانی است همچنین ۵ مرداد سالروز پیروزی عملیات مرصاد است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 5 مرداد 1395، کدمطلب: 3724368 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین