پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران، ترکیه و روسیه به زودی با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

شعارسال: رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران، ترکیه و روسیه به زودی با یکدیگر دیدار و در خصوص موضوع سوریه گفت‌وگو و رایزنی خواهند داشت.

 6 سال بعد از بحران سوریه، کشورهای ایران، ترکیه و روسیه مجموعه نشست‌های آستانه را شکل دادند که تا هفته گذشته، 7 دور از این گفت‌وگوها انجام شده و حاصل آن بوجود آمدن آتش بس در بسیاری از مناطق سوریه و نظارت این 3 کشور بر روند آتش بس بوده است.

همچنین سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان مرداد ماه به ترکیه سفر کرده و با رئیس جمهوری این کشور و همتای خود دیدار داشت و حلوصی آکار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه نیز پس از آن به ایران آمد که این رفت و آمد‌ها طی 4 دهه گذشته بی سابقه است.

با موفقیت اقدامات سه کشور درباره سوریه به نظر می‌رسد که این اتحاد می‌تواند در منطقه توسعه یابد و علاوه بر آن موجب تقویت و تعمیق روابط تهران- مسکو-آنکارا نیز خواهد شد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد خبر:1563670 ،www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین