پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خبر انتصاب عزیز جوان پور به عنوان ریاست جدید این دانشگاه را تایید کرد.

شعار سال: پیش از این اخبار ضد و نقیضی در باره تغییرات این دانشگاه در برخی از رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده بود.

جوان پور که هم اکنون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی را بر عهده دارد، جایگزین دکتر جواد انگجی می شود که از سال 93 ریاست دانشگاه آذربایجان شرقی را عهده دار بود.

وی دارای دکترای فلسفه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و استادیار پایه 12 دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است .

این برای دومین بار است که وی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب می شود ، او پیش از این و در اوایل دهه 80 برای مدتی ریاست این دانشگاه را عهده دار بوده است .

مدير مركز اسناد و كتابخانه ملي شمالغرب كشور ، دبیر منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست ریيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع تبريز و ریاست دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی از دیگر سوابق مدیریتی جوان پور است .

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی اعلام شده آیین معارفه وی و تودیع دکتر انگجی متعاقبا به اطلاع دانشگاهیان و دانشجویان خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی وقت، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد مطلب: 1019632، www.vaghtnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین