پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
برخی باشگاه ها از اینکه سازمان لیگ از محل درامد تبلیغات محیطی فوتبال هنوز پرداختی به آنها نداشته گلایه دارند و معتقدند این درآمد صرف دستمزد کی روش شده است.

شعارسال : پس از اتفاقاتی که پیرامون کارگزار تبلیغات محیطی گذشته فوتبال با فدراسیون و سازمان لیگ رخ داد و کار به شکایت کشید، در شروع هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر یک شرکت دیگر تبلیغات محیطی فوتبال را بدون مزایده در اختیار گرفت و هیچگاه هم از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مورد شرایط همکاری این شرکت شفاف سازی نشد.

با این حال براساس توافق صورت گرفته بین طرفین قرار است برای این فصل ۶۷ میلیارد تومان بابت تبلیغات محیطی فوتبال به سازمان لیگ پرداخت شود. با گذشته ۱۰ هفته از رقابت های این فصل که یک سوم مسابقات را شامل می شود، این شرکت نتوانسته به تعهداتش عمل کند و رقمی حدود ۵ میلیارد تومان را پرداخت کرده است.

نکته قابل تامل اینکه این مبلغ هم از سوی فدراسیون فوتبال برای پرداخت بخشی از دستمزد کارلوس کی روش و پاداش بردهای تیم ملی به بازیکنان هزینه شده است. اینکه فدراسیون فوتبال چرا پول سازمان لیگ را برداشته کرده و آن را برای تیم ملی هزینه کرده است پرسشی است که مسئولان باید به آن پاسخ بدهند.

برخی مسئولان باشگاه ها نیز به این موضوع انتقاد دارند که چرا پول تبلیغات محیطی که باید بین باشگاه ها تقسیم شود و هر تیمی حق خود را دریافت کند به تیم ملی تزریق شده است. یکی از این منتقدان عنوان کرد چطور می شود که کی روش به انتقاد از فدراسیون پرداخته که پول او و دستیارانش را به یک خانم داده است اما به این موضوع اشاره نمی کند که فدراسیون فوتبال چرا پول باشگاه ها را به کی روش داده است؟

به نظر می رسد وضعیت مالی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بحرانی است و مسدود بودن حساب های این سازمان و رئیس فدراسیون بر مشکلات افزوده است. این در حالی است که اسپانسرهای سازمان لیگ هم نتوانسته اند به تعهداتی که داشته اند عمل کنند.

 

شعارسال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:16 آبان 96، کد خبر: 4137269،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین