پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال نباید این قدر خودشان را ضعیف نشان دهند و برای جذب بودجه به هر کسی متوسل شوند.

شعارسال: رحیم زارع، در مورد صحبت های حسین هدایتی، بدهکار بانکی مبنی بر پرداخت دو مرحله از حقوق کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من این موضوع را ناشی از ضعف مدیران فدراسیون فوتبال می دانم، آن هم از سوی شخصی که دارایی و اموالش دارای ابهام است. بنا بر تحقیق و تفحصی که مجلس شورای اسلامی انجام داده، صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه هم در این میان از این شخص متضرر شده اند و سوال اینجاست که چرا پول سرمربی تیم ملی توسط این شخص پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تیم ملی بالاتر از نام هر کسی است. مسئولان فدراسیون فوتبال نباید این قدر خودشان را ضعیف نشان دهند و برای جذب بودجه به هر کسی متوسل شوند. نباید پای مجلس را وسط کشید و به وزیر ورزش مشاوره داد تا حقوق سرمربی تیم ملی تأمین شود. الان حقوق سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را باید از منابع فدراسیون فوتبال پرداخت کنند، نه از طریق شخصی که ابهامات زیادی درباره اش مطرح است.

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شخص فردا از نظام طلبکار می شود، در حالی که هیچ کس چنین حقی ندارد. نمی شود هر کسی از موقعیت های نظام استفاده کرده و به یک جایگاه مناسب از نظر سرمایه برسد و فردا طلبکار شود. چنین فردی وقتی به مشکل بخورد، می گوید من به سرمربی تیم ملی کمک کردم.

زارع خاطرنشان کرد: تیم ملی فراتر از یک شخص است و به مردم تعلق دارد. این موضوع باید از طریق مجلس شورای اسلامی بررسی شده و افراد دخیل در ماجرا خواسته شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای تحقیق و تفحص از باشگاه ها نیز دارند یا خیر، گفت: باز هم تأکید می کنم تیم ملی متعلق به ملت است و این اتفاق به نوعی توهین به مردم ایران تلقی می شود. از بودجه و پول ملت ایران، حقوق سرمربی را پرداخت کرده اند و الان هم در رسانه ها عنوانش می کنند که فکر می کنم یک نمره منفی برای فدراسیون فوتبال ایران باشد. وزیر ورزش باید با این موضوع برخورد کند و مجلس هم پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ما وظیفه نظارتی خود را انجام می دهیم. تا الان فدراسیون فوتبال را حمایت کرده ایم اما این مدیریت برای ما قابل قبول نیست که از گوشه و کنارش به مردم ایران توهین شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایسکانیوز، تاریخ انتشار:29خرداد1397، کدخبر: 957087: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
جمع کن خودت رو بابا. تا دیروز الف ب می کرد، الان میاد برای ما جهت دهی می کنه که کی حقوق بده و کی نده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین