پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
فریدون اصفهانیان در واکنش به صحبت‌‌های علی کریمی در خصوص درآمد نجومی مدیران فدراسیون فوتبال گفت: ارگان‌هایی که باید از درآمد و حقوق مسئولین فدراسیون مطلع باشند قطعا اطلاع دارند و دلیلی ندارد فیش حقوقی مدیران فدراسیون فوتبال منتشر شود.

شعارسال: فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، در واکنش به صحبت‌های علی کریمی مبنی بر اینکه چرا مسولان فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام نمی‌کنند چقدر از فوتبال درآمد کسب می‌کنند و که این موضوع خود ایجاد فساد می‌کند گفت: «هر فردی که در سازمانی کار می‌کند قطعا در قبال کاری که انجام می‌دهد حقوقی دریافت می‌کند. در مورد مسئولین فدراسیون هم اوضاع به همین منوال است. ارگان‌هایی که باید از درآمد و حقوق مسئولین فدراسیون مطلع باشند قطعا اطلاع دارند و دلیلی ندارد که فیش حقوقی و درآمد مدیران فدراسیون فوتبال منتشر شود.»

وی در در پاسخ به این سوال که حقوق مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال چقدر است گفت: «مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال هیچ حقوقی از فدراسیون دریافت نمی‌کند و منبع درآمدش از جای دیگری است. باید اینجا به صراحت بگویم خوشبختانه افرادی که در راس فدراسیون مشغول به کار هستند در مورد مسائل مالی بسیار پاک و شفاف عمل می‌کنند و هیچ ابهامی در مورد آنها وجود ندارد.»

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه در واکنش به این ادعا که گفته می‌شود که مدیران فدراسیون حقوق‌های نجومی می‌گیرند و این بر خلاف ادعای شماست نیز گفت: «این موضوع حقیقت ندارد. همه چیز در فدراسیون فوتبال شفاف و روشن است. در فدراسیون فوتبال خبری از حقوق‌ و درآمد نجومی نیست و این ادعا خنده‌دار است.»

اصفهانیان در ادامه در خصوص اینکه از حضور در هیات رئیسه فدراسیون و همچنین ریاست کمیته داوران چقدر حقوق از فدراسیون فوتبال می‌گیرد گفت: «من کارمند آموزش و پرورش هستم و حقوق ماهانه خودم را از این وزارتخانه دریافت می‌کنم. درآمد من از فوتبال هم به زمانی برمی‌گردد که به عنوان ناظر بازی‌ها معرفی می‌شوم و یا اینکه به عنوان مدرس کلاس‌های داوری را برگزار می‌کنم که طبق دستورالعمل‌ها مبالغی را دریافت می‌کنم.»

وی افزود: «زمانی هم که داوری می‌کردم برای پول این کار را نمی‌کردم و در حال حاضر هم به دلیل اینکه فدراسیون برای ما سرمایه‌گذاری کرد تا به اینجا برسیم وظیفه ما است تا تجربیات خودمان را بدون هیچ چشم داشتی دراختیار داوران جوان بگذاریم.»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 21آبان1396 ، کدخبر: 304821: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین