پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
وکیل پایه‌یک دادگستری که دادخواست انحلال فدراسیون فوتبال را به مراجع قضایی داده است، می‌گوید حتی می‌تواند درخواست ابطال آیین‌نامه‌های داخلی این فدراسیون را بدهد.

شعارسال: وحید ملکی در خصوص دادخواستی که برای انحلال فدراسیون فوتبال تقدیم به مراجع قضایی کرده است، گفت: دادخواست بنده حقوقی و قانونی بوده که تقدیم مراجع ذی‌صلاح و قانونی شده است. این دادخواست را پیش از جام جهانی داده بودم، اما برای اینکه تیم ملی درگیر مسابقات جام جهانی بود، سعی کردم هیچ‌گونه اطلاعاتی بیرون درز پیدا نکند و دادخواست افشا نشود. پس از جام جهانی آن را روی صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام گذاشتم و از حقوقدان‌هایی که در صفحه شخصی‌ام هستند، خواستم روی آن نظر بدهند و یکی از اهالی رسانه این را از صفحه بنده منتشر کرده است.

این وکیل دادگستری که وکیل علی کریمی نیز هست، در خصوص اینکه آیا دادخواست او برای انحلال فدراسیون ارتباطی با کریمی که منتقد شماره یک فدراسیون است داشته یا نه، اظهار داشت: خیر، مسئله حقوقی بوده و قصد من هم کمک به تشکیلات و مجموعه فوتبال است. کار من شخصی بوده و هیچ کس از افراد ذی‌نفع در این ماجرا، ارتباطی با دادخواست نداشته‌اند. موضوع هم از این قرار است که هر اداره، ارگان یا سازمانی که مدارک ثبت خودش را مطابق قانون ارائه ندهد، می‌توان خواستار انحلال آن شد. این دادخواست را هم مراجع قانونی بررسی کرده و می‌توانند آن را رد کنند که باز هم می‌توان به رأی اعتراض کرد. شاید این دادخواست من ایده گرفتن از صحبت‌های کریمی در مناظره با آقای ساکت بود که در آن مناظره مشخص شده بود اساسنامه فدراسیون فوتبال تأییدیه فیفا را ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال تأییدیه فیفا را ارائه نکرده و چنانچه ارائه هم کرده باشد مقرری قانونی داخلی محسوب نمی‌شود، این موضوع را مطرح کردم. حتی هم‌اکنون می‌توان به‌لحاظ قانونی خواستار ابطال آیین‌نامه‌های داخلی فدراسیون فوتبال شد و قطعاً تصمیم مقامات قضایی هرچه باشد، لازم الاجراست.

ملکی با بیان اینکه حقوقدان‌های فدراسیون فوتبال از همکاران او هستند، یادآور شد: ممکن است حقوقدان‌های فدراسیون از دوستان خود ما باشند و همان‌طور که گفتم قصد ما کمک کردن است. دنبال جنجال رسانه‌ای نیستم و اگر بودم این موضوع را به‌اطلاع عموم می‌رساندم و حتی اکنون هم من چنین کاری نکردم و فقط برای نظرسنجی آن را در صفحه شخصی‌ام گذاشتم که تعداد محدودی عضو دارد.

وی در واکنش به این موضوع که پس علی کریمی از او چنین درخواستی نداشته است، گفت: همان‌طور که این موضوع ارتباطی با کریمی ندارد و او از من نخواسته بود این کار را انجام دهم، حتی وقتی این دادخواست را نوشتم، ماجرا را با او در میان گذاشتم که کریمی اعلام کرد این مسائل حقوقی است و خود ما بهتر می‌دانیم. البته در این ماجرا از علی کریمی گرفته تا بازیکنان لیگ‌های پایین‌تر، می‌توانند در این پرونده وارد شوند چون در این فوتبال ذی‌نفع محسوب می‌شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397 ، کدخبر: 1802399،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
ا.ف75
من حس میکنم واقعا این همه تاثیری که علی کریمی بر این فوتبال داشت مسئول های مربوطه نداشتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ایول ابطالش کنن تموم بشه بره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین