پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه نمی‌توان هر صحبتی را مطرح و برای آن مدرکی ارائه نداد، گفت: در صورت اثبات صحبت‌های رهبری‌فرد، داور خاطی را از جامعه داوری کنار خواهیم گذاشت.

شعار سال: فریدون اصفهانیان مصاحبه بهروز رهبری فرد درباره وقوع برخی حواشی در دیدارهای تیم استیل آذین در لیگ یک در سال 1386 و احضار حسین هدایتی، بهروز رهبری‌فرد و خداداد افشاریان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: هر فردی که سخنانی را در این گونه موارد مطرح می‌کند بای پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان هر صحبتی را مطرح و برای آن مدرکی ارائه نداد، تصریح کرد: باید مقابل افرادی که نمی‌توانند صحبت‌های خود را ثابت کنند، ایستاد و با این افراد برخورد کرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از طرفی دیگر نیز در صورت اثبات این صحبت‌ها، ما نیز با خاطیان برخورد خواهیم کرد، گفت: در صورت اثبات داور خاطی را از جامعه داوری کنار خواهیم گذاشت.

اصفهانیان با تاکید بر اینکه در صورت اثبات پرداخت رشوه نام آن‌ها را نمی‌توان داور گذاشت، ابراز کرد: این صحبت‌های زده شده باید اثبات شود.

وی در ادامه در رابطه با قضاوت سه بازی حساس لیگ دسته یک فوتبال ایران، گفت: با توجه به حساسیت این سه بازی، در کل داوری‌های این دیدارها مثبت ارزیابی می‌شود، اما داور بازی نساجی و راه‌آهن در اعلام پنالتی نخست اشتباه کرد که البته در کل قضاوت‌ها مثبت بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر اینکه داوران کشورمان بدون هیچ چشم داشتی و عاشقانه و با علاقه قضاوت می‌کنند که باید از آنها تقدیر شود، ابراز کرد: در کل قضاوت این فصل مسابقات فوتبال در ایران مثبت بود.

اصفهانیان با اشاره به حواشی دیدارهای حساس لیگ دسته یک فوتبال ایران، اظهار کرد: داور باید در امنیت کامل قضاوت کند تا تمرکز کافی داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 13970211000450، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
نه اقا اینا اصلا به ارباب رجوع تا شیرینی نگیرن جواب نمیدن باید بهشون شیرینی بدی
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
0
0
نه اقا اینا اصلا به ارباب رجوع تا شیرینی نگیرن جواب نمیدن باید بهشون شیرینی بدی
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین