پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ما برای مقابله با حاشیه نشینی هزینه پرداخته‌ایم از جمله این هزینه‌ها مدیران ارشد استان بارها به دلیل شکایات مردم به کمیسیون 90 رفته‌اند.

شعار سالرییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ما برای مقابله با حاشیه نشینی هزینه پرداخته‌ایم از جمله این هزینه‌ها مدیران ارشد استان بارها به دلیل شکایات مردم به کمیسیون 90 رفته‌اند.

" یدالله موحد" صبح امروز شانزدهم آبان‌ماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با حضور دکتر ساوری مدیر کل پیشگیری‌های وضعی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: استان کرمان همانند استان‌های دیگر با پدیده حاشیه نشینی مواجه است و یک سوم شهر کرمان با حاشیه نشینی شکل گرفته است.

وی با بیان این مطلب که توسعه حاشیه‌نشینی در کرمان به نقطه بحرانی رسیده بود، اظهار کرد: حاشیه نشینی در کرمان از چهار طرف در حال توسعه بود و به جایی رسید که مردم و مسئولین احساس خطر کردند، لذا از سال 93 در استان کرمان اتفاقات بزرگی در جهت مقابله با پدیده حاشیه نشینی صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان کرمان توقف حاشیه‌نشینی را مرحله اول مقابله با حاشیه‌نشینی در کرمان دانست و بیان کرد: رفع تجاوز گام دوم استان کرمان در جهت مبارزه با حاشیه نشینی بود.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با حاشیه نشینی و رفع تجاوز از اراضی دولتی بالغ بر 26 هزار هکتار مسترد و یا ساماندهی شده است.

موحد با اعلام این خبر که توسعه حاشیه نشینی در کرمان متوقف شده است، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر یک هزار و 500 هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شده است.

وی ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی در استان کرمان را از دیگر اقدامات استان در زمینه مقابله با حاشیه نشینی برشمرد و افزود: استان کرمان در سال گذشته جزی استان های برتر در خصوص جلوگیری از تعرض به اراضی دولتی معرفی شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: ما برای مقابله با حاشیه نشینی هزینه پرداخته‌ایم از جمله این هزینه‌ها مدیران ارشد استان بارها به دلیل شکایات مردم به کمیسیون 90 رفته‌اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 16 آبان 96، کدمطلب:96081609641، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین