پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۶۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
محمدجواد فدائی استاندار کرمان با بیان اینکه فقدان برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز منشا بسیاری از حاشیه‌نشینی‌ها است گفت: شهرداری طبق قانون، مکلف به برخورد با ساخت‌ و سازهای بدون پروانه است.

شعار سال:استاندار کرمان با بیان اینکه فقدان برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز منشا بسیاری از حاشیه‌نشینی‌ها است گفت: شهرداری طبق قانون، مکلف به برخورد با ساخت‌ و سازهای بدون پروانه است.

 محمدجواد فدائی در نشست بررسی مشکلات حاشیه‌نشینی شهر کرمان با بیان اینکه برخورد نکردن با ساخت و سازهای غیرقانونی، موجب گسترش حاشیه‌نشینی‌ها می‌شود، افزود: ارائه خدمات زیربنایی شامل آب و برق و گاز بدون پروانه شهرداری غیرقانونی است.

وی اظهار داشت: کارگروه حاشیه‌نشینی زیرمجموعه معاونت عمرانی استانداری با استفاده از امکانات بازآفرینی شهری، ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی موجود را پیگیری می کنند.

فدائی به فرماندار کرمان تاکید کرد، با معرفی زمین‌خواران و افرادی که اقدام به تفکیک غیرقانونی زمین می‌کنند به دستگاه قضا، برخورد قاطع با سودجویان را در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: طبق اعلام فرمانداری‌ها در حال حاضر ۵۶ منطقه حاشیه‌نشین با ۶۲ هزار نفر جمعیت در کرمان ساکن داریم.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی افزود: سال گذشته یک هزار و ۳۱۱ هکتار و طی سال جاری ۴۱۰ هکتار اراضی کرمان تعیین تکلیف شده‌ است.

وی از برگزاری چهار کارگروه ساماندهی حاشیه‌نشینی‌ در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: این کارگروه‌ها با حضور دستگاه‌های خدماتی، نظارتی و فرمانداری‌ها برگزار و برای چند منطقه تصمیم‌گیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱ نقطه حاشیه‌نشین در شهر کرمان شناسایی شده که طرح‌های اصلاحی و ساماندهی برخی از مناطق با طرح فرمانداری و بنیاد مسکن در حال تهیه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، جلوگیری از ایجاد حاشیه‌نشینی‌های جدید و ساخت و سازهای غیرقانونی را مورد تاکید قرار داد و پیشنهاد کرد، کمربند سبز شهر کرمان در راستای جلوگیری از این سوءاستفاده‌ها توسعه یابد.

فرماندار کرمان نیز گفت: در سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی‌ها با ۲ گروه افراد سودجو که اقدام به تفکیک زمین می‌کنند و افرادی که مورد سوءاستفاده قرار گرفتند، مواجه هستیم.

علی بابایی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، مراقبت و حفاظت دستگاه‌ها از اراضی دولتی، شناسایی و برخورد با زمین‌خواران، جلوگیری از واگذاری خدمات زیربنایی در ساخت و سازهای غیرمجاز را مورد تاکید قرار داد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:5آذر1398،کد خبر:928391،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
وقتی مجبور باشن اونموقع وضعیت چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
0
حاشیه نشین تا مجبور نباشه نه حاشیه نشین میشه نه عواملی براش ایجاد میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
چطوری می توانید این حرف رو بزنید واقعا با چه رویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین