پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی از مطالبات به‌حق و معیشتی کارگران حمایت می کند.
شعار سال: رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی از مطالبات به‌حق و معیشتی کارگران حمایت می کند.

یدالله موحد در دیدار با مسئولان و اعضای شورای تامین شهرستان راور با اشاره به اینکه خدمت به مردم بهترین ابزار مقابله با دشمن است، گفت: احقاق حقوق عامه به معنای شناسایی و حل مشکلات مردم است.

وی عنوان کرد: با رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مقاومت مردم، امروز دشمنان از تهدید مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی مایوس شده اند و دیگر جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان ادامه داد: امروز دشمنان و معاندان از فضای مجازی به عنوان مهم ترین  ابزار برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند؛ لذا در وضعیت کنونی و در سطح ملی، مدیریت فضای مجازی باید در دستور کار جدی قرار گیرد و مسئولان با وحدت تهدیدات را به موقع مدیریت کنند.

وی بر هوشمندانه عمل کردن مسئولان در بخش های مختلف در مقابل توطئه های دشمن تاکید کرد و افزود: خدمت به مردم بهترین ابزار مقابله با دشمن است.

موحد گفت: حقوق عامه بدین معناست که همه مسئولان اعم از  اجرایی و قضایی مشکلات مردم را شناسایی و در جهت حل آنان اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش تصادفات در سال های اخیر، دادستان های سراسر استان در راستای حفظ حقوق عامه به موضوع کاهش تصادفات جاده ای ورود کرده اند و امیدواریم با مشارکت همه دستگاه ها به تدریج مشکلات این حوزه کاهش یابد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه تاکید کرد: ضرورت دارد مسئولان نسبت به رسیدگی به مطالبات به حق معیشتی کارگران قبل از هرگونه تجمع و اعتراضی اهتمام ویژه ای به عمل آورند و پیگیری حقوق حقه کارگران و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان می تواند زمینه ساز اعتماد در بین کارگران زحمتکش شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با تدبیر به دنبال حل مشکلات معیشتی و صنفی این قشر خدوم و زحمتکش جامعه باشند.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان اظهار کرد: کارفرمایان و مسئولانی که کارگران زحمت کش را جذب می کنند باید مسئولیت کار خود را بپذیرند و در قبال مسئولیت خطیر آن‌ها نسبت به مسائلی از قبیل پرداخت حقوق عقب‌ افتاده، مشکلات معیشتی و غیره پاسخگو باشند.

موحد تصریح کرد: بحث‌های کارگری فرصت بزرگی برای اشتغال ایجاد کرده و مسئولان باید از این ظرفیت ارزشمند استفاده کنند و اجازه ندهند سوء مدیریت ها در محیط های کارگری تبدیل به تهدیدات امنیتی شود.

وی ضمن تاکید بر حمایت دستگاه قضائی از جامعه کارگری گفت: جامعه کارگری سهم بزرگی در مسیر پیروزی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت جایگاه اقتصادی استان و کشور داشته و خواهد داشت.

موحد در بخش دیگری از سخنانش قاچاق مسلحانه و ترانزیت مواد مخدر در بستر کویر و همچنین خشکسالی های اخیر را از تهدیدات جدی شهرستان راور برشمرد و افزود: این شهرستان به رغم تهدیدهای مختلف از حیث قضایی و امنیتی جزو شهرستان های موفق استان کرمان است و رخدادهای نا امنی آن در سال گذشته نزدیک به صفر بوده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه استان کرمان در سال گذشته یک رشد امنیتی قابل توجه ای در سطح کشور داشته است، افزود: هشت درصد کاهش ناامنی و در مقابل آن ارتقاء شاخص های امنیتی استان را داشته ایم و این موفقیت ها با اتحاد، وفاق و همدلی بین همه مسئولان محقق شده است.

وی با ابراز اینکه کرمان رو به رشد وتعالی است، بیان کرد: خوشبختانه به همت استاندار و سایر مسئولان اجرایی رگه های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان شکل گرفته است و این امر موجب امیدواری بیشتر مردم به زندگی  شده است.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کرمان تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان باید سهم خودشان را در مسائل کشور ایفا کنند و در جایگاه قانونی خود انجام وظیفه کنند.

رییس شورای قضایی استان کرمان عنوان کرد: هیچ فرد و نهادی نباید در جایگاه دیگری قرار گیرد بلکه همه باید با وفاق و همدلی  امکانات و ظرفیت هایشان را در کنار هم قرار دهند تا یک ظرفیت عظیمی در جهت خدمت به مردم شکل گیرد.

وی گفت: رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعان به دستگاه قضائی از اولویت های مهم دادگستری استان کرمان در سال جاری است.

موحد بر ضرورت احداث بازداشتگاه در شهرستان راور تاکید کرد و گفت: نبود بازداشتگاه در این شهرستان مشکلات متعددی را برای دستگاه قضائی، پلیس، زندانیان و خانواده زندانیان بوجود آورده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97020905354 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا نظام باید به حمایت از پابرهنه ها تا ابد تلاش کنه نه اینکه ارمان هاش عوض شن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
دستگاه قضا در برابر این ظلم های برخی دولتمردان به این کارگران باید ایستادگی کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین