پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كل استان كرمان گفت: نقش سازمان‌هاي مردم‌نهاد در پيشگيري از وقوع آسيب‌ها بي‌بديل است.

شعار سالمحمدباقر اسلامی در حاشیه افتتاح سمن‌سرای دادگستری نقش سازمان‌های مردم‌نهاد را در پیشگیری از وقوع آسیب‌ها بی‌بدیل دانست واظهار داشت: حضور مردم در انجام فعالیت‌های داوطلبانه در کشور ما زبانزد است و تا مردم نخواهند و نباشند، مشکلی رفع نمی‌شود، سازمان‌های مردم‌نهاد نیز از دل همین مردم بیرون آماده‌اند که تلاش می‌کنند به واسطه جلب مشارکت‌های اجتماعی در راستای رفع مشکلات گام بر دارند.

وی بیان داشت: معاونتاجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان نیز بر اساس وظایف ذاتی خویش با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به در اختیار قرار دادن مکانی به عنوان سمن‌سرا کرده است و در نظر داریم تا بتوانیم با جلب حمایت‌های بیشتر و کمک مردم مشکلات و معضلات اجتماعی را که همانا دغدغه مسؤولان به ویژه مقام معظم رهبری است، کاهش دهیم.

به گزارش فارس، با حضور معاونان اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و فرهنگی دادگستری کل استان کرمان، رؤسای کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهر کرمان و بهزیستی شهرستان کرمان و جمعی از سازمان‌های مردم‌نهادسرای سمن‌های فعال در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افتتاح شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۲۷۰۰۰۱۱۳ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین