پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رئیس کل دادگستری استان کرمان خواستار توجه ویژه به مسائل زیست محیطی در پروژه انتقال آب به مرکز استان کرمان شد.

شعار سال: یدالله موحد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به پروژه انتقال آب از شهرستان رابر به مرکز استان کرمان گفت: باید دغدغه های زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی در اجرای پروژه گفته شده مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین خواستار مدنظر قرار دادن مسائل اجتماعی و دغدغه های مردم منطقه در این زمینه شد و تاکید کرد: مسئولان استان باید تمامی این مسائل را در نظر بگیرند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با اشاره به تاکید دستگاه قضایی بر احیای حقوق عامه گفت: مسئله حق آبه مردم منطقه به ویژه در شهرستان رابر نباید بلاتکلیف بماند و باید به انتظارات و خواسته های مردم توجه شود.

وی بر لزوم بررسی علمی و دقیق انتقال آب از سدهای امیرتیموری و سرمشک تاکید کرد و افزود: این مسئله باید با نگاه بی طرفانه و به درستی بازنگری شود.

موحد با اشاره به اینکه دستگاه قضایی اجازه تضییع حقوق مردم را نمی دهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر بحث احیای حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین تاکید دارند لذا دادگستری کرمان تمام توان خود را در این خصوص به کار می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 4022396:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین